Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 Handgeschakeld met elke denkbare optie

Plaats hier jouw advertentie als je iets wilt verkopen.
FranseFerrari
Berichten: 13
Lid geworden op: di 19 jul 2016, 12:50

Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 Handgeschakeld met elke denkbare optie

Ongelezen bericht door FranseFerrari »

Ik verkoop mijn auto omdat ik iets snellers wil, begrijp me niet verkeerd de 3.0 V6 met 207PK en handgeschakeld die met 7,7 sec op de 100 zit en met een top van 245km/h is super snel.

De auto rijd top hij is voorzien van alle opties. Deze 406 coupé bedraagt een pack uitvoering. Dat wilt zeggen dat deze standaard al rijk is uitgerust met bv JBL geluidssysteem, koplamp sproeiers, automatisch dimmende binnenspiegel en Brembo remmen en volledig elektrisch verstelbare stoelen met memory functie om maar even wat op te noemen. Veder is deze auto als extra opties ook nog uitgerust met origineel navigatie systeem en een origineel schuif/kanteldak. En het mooiste van alles is dat alles ook gewoon werkt!

Deze auto is voorzien van alle opties rijd als een zonnetje heeft net een beurt gehad. De auto staat op 4 goede good year optig grip banden. Ook is er een aux kabel ingebouwd wat perfect is voor het JBL geluidssysteem.

Op de foto\'s is te zien dat bij de bestuurdersstoel op de linker wang het leder niet meer in perfecte staat is(dit kan gerepareerd worden). Voor de rest is het leer in nette staat. Verdere minpunten is dat de lak noet overal 100% mooi meer is (een goede 80% wel) daar is de prijs dan ook naar.

Bent u opzoek naar een luxe, snelle, betrouwbare V6 dan is dit de auto voor u. Voor vragen stuur gerust een bericht of kom langs.

€3500,-

Ik ben telefonisch berijdbaar: 0620325027
Of via de mail : joran-2112@hotmail.com
https://www.autoscout24.nl/aanbod/peuge ... ?cldtidx=9


(Betere foto\'s volgen nog is het weer nu niet naar;)
IMG_4046.JPG
IMG_4045.JPG
IMG_4044.JPG
IMG_4043.JPG
IMG_2826.JPG
IMG_2825.JPG
IMG_2821.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten