Te koop 2.2 uit 2002

Plaats hier jouw advertentie als je iets wilt verkopen.
Gesloten
PaulP
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 16 mei 2014, 16:47

Te koop 2.2 uit 2002

Ongelezen bericht door PaulP »

IMG_20180329_160357-iloveimg-resized.jpg
Beste medeliefhebbers,

Vrij regelmatig bezoek ik het forum, maar nooit eerder plaatste ik een bericht.
Naast mijn huis heb ik op de oprit twee Peugeot 406 coupés staan. Een 2.2 liter benzine uit 2002 en een 3.0 V6 pack uit 2000, allebei handgeschakeld.

Sinds zeven jaren rijd ik twee keer per week op en neer van Drenthe naar Rotterdam. En ik heb het idee dat ik steeds minder 406 coupés tegenkom.
Als ik er dan een keer één spot, vind ik het steeds weer leuk om hem rijdend te zien en kleuren en staat te vergelijken en zo mogelijk naar de eigenaar te zwaaien.

Maar, omdat ik mijn huis te koop heb gezet en ik hierna geen oprit meer zal hebben, moet ik afstand doen van de 2.2. Hij staat inmiddels anderhalf jaar stil, maar is rijdend weggezet.
De accu laadt niet meer op en de aansluiting van de middenpijp van de uitlaat op de achterdemper is lek.
De voorbumper heeft een scheur onder de gril en parkeerkrassen aan beide kanten.
De motorkap heeft rechts naast het Peugeot logo lakschade. De lak van een aantal velgen begint te bobbelen en de Michelin banden zullen inmiddels wel gecupt zijn.
Het leer van van de bestuurdersstoel heeft instapsporen, maar geen gaten. Deze 2.2 is geen Pack-versie, maar heeft dus wel een lederen interieur. Dit is blijkbaar compleet vervangen door een vorige eigenaar (zonder stoelverwarming of niet aangesloten).
Omdat iemand een groot gat in de achterbumper van mijn 3.0 heeft gereden, wil ik de achterbumper graag zelf houden en opnieuw laten spuiten.

Het goede nieuws:
De 2.2 heeft o.a. een nieuwe computer van bijna €700,-, een nieuwe koppeling, een nieuwe distributieriem en nieuwe stabilisatorstangen voor. Ik heb de rekeningen ervan liggen.

Als ik hem laat ophalen door een sloopbedrijf krijg ik er hooguit €120,- voor.
Ik zie hem het allerliefst naar een liefhebber gaan die hem kan gebruiken voor onderdelen of misschien wel weer rijdend wil maken. En daar hoef ik beslist niet de hoofdprijs voor.
Ik hoop dat er iemand is die er iets mee kan, dan hoor ik het graag!

Groet, Paul
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wesje
Support
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 03 feb 2016, 16:13

Re: Te koop 2.2 uit 2002

Ongelezen bericht door Wesje »

Ik stuur je een berichtje.
'99 406 Coupé V6 24v 194 handbak Vert Polo - Summer
'14 308 SW 1.6 BlueHDi - Daily
PaulP
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 16 mei 2014, 16:47

Re: Te koop 2.2 uit 2002

Ongelezen bericht door PaulP »

De auto is verkocht!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten