TE KOOP: 2.2 16v Coupe op LPG G3 - blikschade

Plaats hier jouw advertentie als je iets wilt verkopen.
Plaats reactie
MKCreative
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 24 aug 2018, 01:32

TE KOOP: 2.2 16v Coupe op LPG G3 - blikschade

Ongelezen bericht door MKCreative »

Dames en heren,

Helaas heb ik door een onoplettende bezorger schade opgelopen. Volgens de verzekering wordt deze total loss verklaard. Nu heb ik een andere op het oog en wil ik deze verkopen voor een vriendenprijsje. COMPLEET VOOR EEN MOOI ROND BEDRAG - €500,-

de auto heeft 385000km gelopen, dagelijk rij ik er 150-250km, vaak lange afstanden. De auto is zeer goed afgesteld, zowel op benzine als op LPG rijdt deze coupe bijzonder goed. Nog geen 10.000km terug is de distributieriem + alle spanrollers vervangen, daarbij ook nieuwe koppelingsplaten. Voor en achter nieuwe remschrijven, achter nog nieuwe remklauwen en remblokjes kunnen nog lang mee.

Daarnaast nog geen 3 maanden terug nieuwe achterbanden (4 seizoensbanden). (ik heb eventueel nog 6 stuks winterbanden erbij voor 100 euro extra)
All het electronica werkt goed, auto stuur(de) zeer strak met de 17 inch Tecnomagnesia velgen. Daarnaast heb ik er een YATOUR installatie in zodat je met je telefoon kan verbinden, lekker je eigen muziek kan beluisteren en telefoon gesprekken kunt voeren. Je kunt dus met de knoppen op het stuur je muziek bedienen.

Kortom deze coupe was klaar om comfortabel richting de 5 ton te kunnen rijden. Jammer genoeg heeft deze prinsesje enige liefde nodig om dat waar te kunnen maken.

Gezien de huidige schade wil ik de auto verkopen aan iemand die er ruimte hiervoor heeft om de onderdelen te gebruiken, of deze eventueel kan repareren en verder kan rijden. Er zit veel mooie onderdelen in die iemand vast kan gebruiken! Ik had nog fotos van voor de crash, en uiteraard ook een paar na de crash zodat je kunt zien wat voor schade er is.

Opsomming van schade:

- Motorkap
- Voorbumper
- Linksvoor zijscherm
- Linksvoor draagarm
- Stuurkogel
- Binnenkuip
- spuitwerk
- Mistlamp+koplam (heb ik nog, deze zijn niet stuk, alleen het plastic verbindingsoogjes achterin zijn gebroken)

Auto zal opgehaald moeten worden met een autoambulance / trailer. Linkerwiel stuurt niet mee helaas.

Mocht je geïnteresseerd zijn, bel mij op 0614479222

Ik wens jullie allen fijne feestdagen!

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
EdwinG
Support
Berichten: 265
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 14:31
Locatie: Provincie Gelderland

Re: TE KOOP: 2.2 16v Coupe op LPG G3 - blikschade

Ongelezen bericht door EdwinG »

Gatverdamme, toch al geen fan van Taco Mundo maar nu helemaal niet meer!
Hoop dat je nieuwe aankoop lukt, wel erg lullig om zo van een goed exemplaar afscheid te moeten nemen.
Desondanks jij ook hele fijne (en veilige) feestdagen!
Rouge Lucifer 3.0 V6 Aut.(1999, D8)
Gris Hades 3.0 V6 Aut. (2001) Settant Anni #871
Bleu de Chine 3.0 V6 Aut. (2004) Break Gentry
verleden:
Coupe's: Blue Hyperion 2.2HdiF UE 1072 (12/13), Beige Solstice 2.0 (06/12), Vert Polo 2.0 (00/03)
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: TE KOOP: 2.2 16v Coupe op LPG G3 - blikschade

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Ja dat is toch wel zonde, het was zo op het oog nog een nette auto. Gezien de leeftijd en KM stand zal repareren inderdaad geen haalbare kaart meer zijn tenzij er iemand is die bereid is om er nog flink geld op toe te leggen. Precies zo is mijn vorige coupe met 405.000 km op de teller ook aan zijn einde gekomen. Ik denk dat de enige manier is om er nog wat van waarde uit te halen in onderdelen is. Je moet hem dan wel zelf demonteren want voor 500 euro + transportkosten + kosten kenteken overschrijven, verzekering, afvoeren wat er nog overblijft na demontage, etc. is het al gauw ook in onderdelen geen haalbare kaart meer.

Mijn oude coupe is destijds zo afgevoerd nadat alles wat nog interessant was er af/uit was. Moest er nog 50 euro op toe leggen om hem te laten ophalen maar dat waren de onderdelen dubbel en dwars waard. Ik heb dus nog wel een motorkap en een spatbord voor je als je toch besluit om hem op te knappen ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten