Gratis afhalen - diverse onderdelen

Plaats hier jouw advertentie als je iets wilt verkopen.
Plaats reactie
Crisis
Berichten: 8
Lid geworden op: di 22 feb 2011, 20:07

Gratis afhalen - diverse onderdelen

Ongelezen bericht door Crisis »

Ik ben de garage op aan het ruimen en heb nog wat onderdelen liggen van 2 coupes die ik al jaren niet meer heb. Misschien kan ik hier iemand blij mee maken, anders wordt het oud ijzer.
  • Een rechterdeur, gris cosmos, 2002, normale gebruikssporen, maar zonder deuken. Zonder binnenbekleding en zonder buitenspiegel, verder wel compleet. Stoffig en vies na jaren in de garage, maar niet verrot (garage is droog);
  • Een linker buitenspiegel. Waarschijnlijk heb ik die ooit vervangen omdat het mechaniek niet meer werkte. Dus alleen interessant voor spiegelglas, behuizing en kap (waarvan de lak overigens verweerd is);
  • Twee gebruikte bobines. Passen niet op mijn huidige 407 coupe.
    Van de ene weet ik zeker dat het de reserve is van mijn oude 2.2 (2005) (dat had ik er zo te zien op geschreven. Huco 133843),
    de ander is vermoedelijk de reserve van de 2.0 (2002) die ik daarvoor had (maar daar had ik niks opgeschreven, kan eventueel ook nog van mijn oude Citroen zijn. Sagem PBT-GF20, 9634131480).
    Beiden zouden allebei (nog) moeten functioneren. Ik had ze immers als reserve, maar kan het niet controleren;
  • Een complete set wielbouten van 16" Starfish Velgen. Weet zo niet of die van de 15" hetzelfde zijn als die van de 16", lijkt me van wel, maar laat ik het voor de zekerheid melden;
  • Twee spuitbusjes gris cosmos. Eentje is gebruikt, de ander is nog nieuw.
Zie verder de foto's.

Wie het eerst reageert mag het hebben. Bij meer belangstelling houdt ik de volgorde aan van reactie in dit bericht, dan kunnen anderen ten minste ook zien of er iemand al eerder was.
Ik heb geen idee meer welk mailadres ik aan mijn account heb gekoppeld en of meldingen dan doorkomen. Ik zie zo 1-2-3 ook niet waar ik mijn mailadres kan aanpassen. Stuur bij belangstelling ook aanvullend een mailtje naar witgebit@hotmail.com, dan heb ik sowieso een reminder om in te loggen. Maar zoals gezegd, bij meer belangstelling houd ik dus de volgorde in dit bericht aan, niet die van de mail.
Ophalen kan in Arnhem. Ik ga niks verzenden. Ik rij met enige regelmaat in het weekend via Eindhoven naar Bergeijk. Ik ben niet te beroerd om wat af te gooien als het toch op de route ligt (A50).

Zoals gezegd, het mag voor niks weg. Wil je toch wat geven, kratje bier mag altijd.
IMAG3594-2.jpg
IMAG3602-2.jpg
IMAG3601-2.jpg
IMAG3599-2.jpg
IMAG3598-2.jpg
IMAG3597-2.jpg
IMAG3596-2.jpg
IMAG3595-2.jpg
IMAG3593-2.jpg
IMAG3592-2.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ultima Edizione 0205
Crisis
Berichten: 8
Lid geworden op: di 22 feb 2011, 20:07

Re: Gratis afhalen - diverse onderdelen

Ongelezen bericht door Crisis »

Deur en wielbouten zijn gereserveerd
Ultima Edizione 0205
georgedb
Berichten: 51
Lid geworden op: di 29 nov 2011, 09:52

Re: Gratis afhalen - diverse onderdelen

Ongelezen bericht door georgedb »

Heb je toevallig nog een deurstrip rechts die er redelijk uitziet (en goed vast te zetten is)?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 9 gasten