tuscan green 406 coupe 2l opknapper

Plaats hier jouw advertentie als je iets wilt verkopen.
fourOsix
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 28 aug 2013, 21:54

tuscan green 406 coupe 2l opknapper

Ongelezen bericht door fourOsix »

Goedeavond

Door tijdgebrek bied ik mijn Peugeot 406 coupe aan. Het is wat mij betreft de mooiste kleur combo, tuscan green (light groen) met cognac leren interieur. Het gaat om een 2 liter handgeschakelde uitvoering.

Ik heb de auto een aantal jaar geleden gekocht en toen veel aangedaan maar niet veel gereden (denk alles bij elkaar 1000km). (remmen (schrijven blokken en trommel handrem), filters, olie, schakelstangen, krukaskering etc).

Plus punten:
schroefset van intrax, in hoogte en hardheid verstelbaar beste set die er te koop is, super comfortabel op de rechte stukken en sportief in de bochten door de speciale demping.
18inch velgen, met 15mm spacers naar et10 (18x8 et25) banden moeten vervangen worden (lijken goed maar staan te lang)
set van 5, 16inch starfisch velgen met 4 nieuwe banden (alleen mee naar de APK gereden) 5de wiel heeft een oude winterband.
veel extra delen
leuk geluid met de speakers en radio. (ook leuk geluid met de 'apk waardige einddemper'...
Musketier achterspoiler is er bij en in kleur gespoten, niet gemonteerd

min punten:
lak is slecht
auto staat al een tijdje is voor het laatst gestart in december hierna is de accu kapot gegaan. met nieuwe accu zou het starten is lopen moeten zijn.
krakend/piepend geluid in het dasboard (recirculatie klep mogelijk)
uitlaat demper (achterste stuk) moet vervangen worden
raammechanisme was kapot staat nu een panlat onder het raam (goede vervanging raammechanismen zijn er bij)

Wat zit er extra bij:
bijna volledig interieur van een auto met weinig kilometers (voorstoelen, achterbank, deurpanelen, midden console, deurrubbers, instaplijsten) (beide intereurs kunnen gebruikt worden om tot 1 net interieur te komen)
extra set achterlichten (wilde deze zwart laten laseren in Duitsland)
extra achterbumper met schade onderaan (gekocht ivm aanpassing achterbumper voor dubbele uitlaat)
Extra deur met raammechanisme
losse raammechanismen (1 uit Engeland waar het een berijdersdeur was dus die is in zeer goede staat)
Musketier achterspoiler
extra bijrijders raam omdat die in de auto een schampplekje heeft
extra spiegels

Voorbumper heb ik opnieuw gespoten omdat hier heel veel steenslag op zat en wat krassen. kleur klopt wel maar glans niet.
Zijspatboard onlangs vervangen omdat er een deuk in zat van de vorige eigenaar ook zelf gespoten wederom kleur wel goed maar de glans niet.
Voorbumper is aangepast, mistlampen en gril zijn verwijderd en ook de originele zwarte plastic randen onderaan. zit een custom splitter onder maar die moet opnieuw gemaakt worden uit echt carbon of steviger materiaal. (originele plastic delen passen niet op de originele manier kunnen mogelijk wel terug gekit worden.

Auto staat geschorst dus trailer oid meenemen. Auto is niet nieuw, heeft liefde nodig meeste wat er nodig is zit er ook bij. Auto hoeft niet weg, mag wel.

Vraagprijs 1.750euro
Voor de auto, extra onderdelen en extra wielen.
Eventueel voor 250euro extra de meeste onderdelen om een dubbele uitlaatsysteem zelf te bouwen voor de auto ovale einddemper links en rechts in de originele stijl maar groter en schuin meelopend met de bumper. zit ook een extra midden demper bij. (bochten, Ystuk, klemmen, rechte stukken, eindstukken, poly ophang rubbers etc.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 8 gasten