TrafficBandit's nieuwe ouwe

Laat je eigen Coupé zien.
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Vandaag is de oude coupe na 15 jaar en 405.000 km trouwe dienst opgeruimd. Eens mijn grote trots en de gaafste wagen van het hele parkeerterrein, nu alleen nog schroot. Ik heb er nog wel de nodige onderdelen vanaf geschroefd want die ga ik wel weer nodig hebben met de nieuwe.

Er is trouwens ook post uit China binnengekomen met een Peugeot diagnose computer. Als ik van de week nog even tijd heb eens even kijken of ik de cruise control nou aan de praat krijg in de nieuwe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Miggy
Berichten: 63
Lid geworden op: zo 10 jan 2010, 22:42
Locatie: Alkmaar (NH)

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door Miggy »

Hij's in ieder geval goed gebruikt geweest!

maar... :cry: :cry: toch een treurig gezicht!
keso406
Support
Berichten: 305
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 19:28

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door keso406 »

Doei doei coupeetje! Je hebt je al die jaren sterk geweerd!
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Nou de cruisecontrol werkt inmidsels ook en dat zonder de chinese computer gebruikt te hebben. Ik moest voor iets anders onder de motorkap zijn en toen zag ik opeens dat het staafje van de cruisecontrol wat de gasklep bediend niet goed vast zat. Nadat het vastgezet was deed de cruisecontrol het ineens prima. Het is dus toch voldoende om de hardware over te zetten, er is geen noodzaak om dingen aan te passen in de computer.

Ik heb nog een snelle blik geworpen op de software die bij mijn chinese pp2000 computer zat maar die zat helemaal vol met virussen, backdoors, crapware, enz. Ik raad iedereen aan om hier uitermate voorzichtig mee om te springen. Op een stand-alone pc die niet op het netwerk komt zal het wel niet zo'n probleem zijn maar ik zou deze software absoluut niet op een pc installeren die ook voor andere zaken gebruikt wordt.

Ik vraag me af of er nog andere bronnen zijn waar ik eventueel de software vandaan kan halen zonder "toevoegingen".
keso406
Support
Berichten: 305
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 19:28

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door keso406 »

Hmm. Ik had een Chinese diagbox. Die werkt wel goed en geen virussen volgens mij
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Upload de executable bestanden maar eens naar www.virscan.org of totalvirus dan zie je wat er daadwerkelijk in zit.
Gebruikersavatar
Nicowico
Support
Berichten: 747
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 11:08

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door Nicowico »

Hier: http://mhhauto.com/ kan je alle software vinden.
2.2 HDI ULTIMA 8/2004, zonder kat, -roetfilter, -EGR, -Airdosers, -MAF sensor, met ML6C 6-bak, 19 rij, 92 graden oliekoeler, 201PK, 421Nm.(Nog in ontwikkeling)
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Nicowico schreef:Hier: http://mhhauto.com/ kan je alle software vinden.
Daar lijkt inderdaad wel een hoop op te staan! Ik heb een registratiecode aangevraagd, hopelijk kan ik dan de search functie gebruiken ;) Bedankt!
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Ik heb in de nieuwe coupe een stuur zitten wat nogal kaal geworden is, het stuur uit de oude coupe is er iets minder erg aan toe maar is ook niet optimaal meer. Ik zit een beetje te kijken wat ik hier het best mee kan doen, ik kan proberen een goed tweedehands stuur te vinden (weinig kans lijkt me) of het stuur opnieuw laten bekleden. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: TrafficBandit's nieuwe ouwe

Ongelezen bericht door RAH »

Aangezien je toch twee sturen hebt, kun je eens proberen om het stuur welke in de slechtste staat verkeerd te verven met lederverf. Ik gok dat jij een compleet zwart stuur hebt, dan zul je ook niet snel kleurverschil zien. Is het niets, kun je altijd nog opnieuw laten bekleden.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten