Tornado 2002 uitgebrand

Laat je eigen Coupé zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tornado 2002
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 08 jan 2017, 12:30
Contacteer:

Tornado 2002 uitgebrand

Ongelezen bericht door Tornado 2002 »

image.jpeg
Beste coupe liefhebbers,

Helaas hiermee het trieste nieuws dat mijn bijzonder mooie coupe door brandstichting totaal is uitgebrand.

Zonder oog te hebben voor de schoonheid van de 406 coupe, heeft iemand het in zijn hoofd gehaald om de fik erin te steken. Onbegrijpelijk en bijzonder jammer dat hiermee weer een icoon minder op de weg te bewonderen is. Gelukkig heb ik tien jaar lang mogen genieten van vele tienduizenden kilometers rijplezier en heb ik met genoegen deelgenomen aan dit forum.

Het gaat jullie allen goed, en geniet vooral iedere dag van de schoonheid en het comfort van jullie coupe!

Onderstaand de link naar het krantenbericht:
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... um=organic

Groet!
Edwin
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Tornado 2002 op za 22 aug 2020, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
GeeWizz
Support
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 13:59

Re: Tornado 2002 uitgebrand

Ongelezen bericht door GeeWizz »

Ja, dat doet pijn en al helemaal omdat het zo zinloos is.
Je hebt er in ieder geval wel 10 jaar plezier van gehad begrijp ik uit je verhaal dus ik zou zeggen koester dat.
Misschien toch eens zoeken naar een vervanger?
Hoewel een goede vinden zal lastig worden.

Daarbij dan het feit dat er tegenwoordig toch ook wel leuke jonge auto's te vinden zijn, helaas, naar mijn mening, wel wat minder uniek als onze Pininfarina's
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Tornado 2002 uitgebrand

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Dat is wel heel erg jammer als je coupe zo aan zijn einde komt. Mijn vorige coupe is ook door vandalisme (links en rechts van voor tot achter bekrast en een paar banden lek gestoken) aan zijn eind gekomen. Ben er wel even flink chagrijnig van geweest. Het was geen haalbare kaart meer om hem te laten fixen. Na wat andere auto’s bekeken te hebben toch weer opnieuw voor een 406 coupe gekozen. Ze gingen toen voor bodemprijzen weg en er was simpelweg geen enkele andere auto die voor dat geld een ook maar enigszins waardig alternatief bood. Het was even zoeken om er een te vinden die goed was maar uiteindelijk is het prima gelukt en ik ben er nog steeds erg tevreden mee.

Succes met de verdere afhandeling...
Gebruikersavatar
EdwinG
Support
Berichten: 265
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 14:31
Locatie: Provincie Gelderland

Re: Tornado 2002 uitgebrand

Ongelezen bericht door EdwinG »

Kolere wat een verschrikkelijke k-streek. Ik vind het onvoorstelbaar dat een of andere gek auto's in de fik steekt (gebeurt iets te vaak de laatste tijd), welke auto dan ook met alle risico's van dien.

Het is enorm beroerd voor je en ik hoop dat je wellicht ooit weer een mooie Coupe mag rijden. Sterkte naamgenoot!
Rouge Lucifer 3.0 V6 Aut.(1999, D8)
Gris Hades 3.0 V6 Aut. (2001) Settant Anni #871
Bleu de Chine 3.0 V6 Aut. (2004) Break Gentry
verleden:
Coupe's: Blue Hyperion 2.2HdiF UE 1072 (12/13), Beige Solstice 2.0 (06/12), Vert Polo 2.0 (00/03)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten