Mijn Peugeot 205 GTI in Autovisie!

Hier kun je over van alles praten wat niet aan de coupe gerelateerd is.
Plaats reactie
Peufreak
Support
Berichten: 516
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 13:17

Mijn Peugeot 205 GTI in Autovisie!

Ongelezen bericht door Peufreak »

Afgelopen zondag 9 juni was ik 1 van de 300 mensen die in aanmerking kwamen om hun auto te showen op de Cars and Coffee meeting van Autovisie. Wel, op zo'n dag kom je er pas achter in wat voor unieke auto je rijdt! Het blijkt dat zo'n ouwe 205 GTI nog heel wat hartjes sneller doet slaan. Ik moet ook eerlijk zeggen dat hij er spik en span opstaat, ik heb er echt veel werk aan gehad voordat hij zo was. Terwijl we het terrein opreden kwamen de eerste mensen er al aan om een plaatje te schieten van de witte bolide. Nadat onze plek ons toegezegd was stonden er al mensen buiten de auto om ons van alles te vragen, dit is serieus waar ik lieg niet! We werden overstelpt met anekdotes van vroeger en iedereen wist wel een verhaal te vertellen over "de legende" in hothatch-land van de jaren 80 -en 90. Jullie begrijpen, ik barstte bijna uit mijn voegen van trots en mijn vriendin niet minder! ;) Een van de leukste opmerkingen vond ik toch wel van de eigenaar van een hele mooie Maserati. Hij zei: "Joh, iedereen zegt dan wel dat die Maserati van mij of de Porsche van die andere meneer exclusief is, maar die zie je nog wel eens bij de Appie Heijn staan. Die auto van jou zie je bijna echt nergens meer, over exclusiviteit gesproken!". De aanwezige bekende Nederlanders, liepen eveneens een goedkeurend rondje om de auto heen. Het is toch grappig dat zo'n klein oud autootje nog tot de verbeelding van veel mensen blijft spreken, doet me echt goed en maakt me apetrots op dat ouwe ding! Er was ook nog een gratis fotoshoot waarin ze een werkelijk hele mooie foto tegen een donkere achtergrond hebben gemaakt en dan zo bewerkt dat het lijkt alsof hij op de voorkant van de Autovisie staat met jouw auto in de hoofdrol. Helaas staat deze foto er niet daadwerkelijk in. Het autootje staat in ieder geval wel in de autovisie en dat vind ik op zich een hele eer. Er waren zoveel mooiere auto's maar het is erg leuk om te zien dat van de paar foto's die erin staan ze dan toch de jouwe ertussen hebben geplaatst. Helaas kan ik hem niet inscannen anders had ik het even gedaan maar hij staat in de uitgave van deze week. Zo, heel verhaal maar het regent hier toch alleen maar... :roll: ;)
Groeten Marcel
205 GTI 1.9
306 Cabrio 2.0 16v automaat
406 Coupe 3.0 V6
Eindelijk heb ik ze...
Gebruikersavatar
Nicowico
Support
Berichten: 747
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 11:08

Re: Mijn Peugeot 205 GTI in Autovisie!

Ongelezen bericht door Nicowico »

Héél leuk en iets om trots op te wezen, maar eh........waar blijven de foto's :)
2.2 HDI ULTIMA 8/2004, zonder kat, -roetfilter, -EGR, -Airdosers, -MAF sensor, met ML6C 6-bak, 19 rij, 92 graden oliekoeler, 201PK, 421Nm.(Nog in ontwikkeling)
Gebruikersavatar
SanderM
Support
Berichten: 1694
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 09:58
Locatie: Assen

Re: Mijn Peugeot 205 GTI in Autovisie!

Ongelezen bericht door SanderM »

Leuk om te delen, leuke dingen dit :D
406 coupé 3.0 V6 Pack LPI (2004) Vert Polo - "Let's poke it with the Stig"
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten