de geliefde Coupé gaat weg...

Hier kun je over van alles praten wat niet aan de coupe gerelateerd is.
Plaats reactie
MartijnAbel
Support
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 00:04
Locatie: Drachten, Friesland

de geliefde Coupé gaat weg...

Ongelezen bericht door MartijnAbel »

Hallo allen!

Met enige spijt ben ik vanaf morgen geen eigenaar meer van een mooie Peugeot 406 Coupé.
Ik heb deze voor een hele nette prijs in kunnen ruilen op een Volvo V50 T5 uit het jaartje 2004.
Met enige druk van de vrouw toch maar overgestapt op een snelle 5 deurs station. :P
Jammer dat Peugeot dit niet heeft kunnen leveren in mijn budget, want ik ben toch wel een echte Peugeot fanaat.

Uiteindelijk als we een huis met een nette oprit en garage hebben, komt er zeker een coupé terug om als extra auto ingezet te kunnen worden :D

Natuurlijk blijf ik wel op het forum actief, aangezien dit een gezellig en hulpvaardig forum is en ik natuurlijk ook mijn steentje bij wil en kan dragen.
Heb notabene toch dik 2 jaar kunnen genieten van mijn geliefde op vier wielen.

Afbeelding

Iedereen btw nog de beste wensen en ik hoop mijn coupé zeker terug te zien hier op het forum!

Martijn

p.s. natuurlijk iedereen bedankt die me geholpen heeft met vragen/problemen etc. mijn dank is groots!
Peugeot 406 Coupé 2.0 1999 Half Mux
Gebruikersavatar
grislion66
Support
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 18 feb 2009, 21:22
Locatie: zaanstad

Re: de geliefde Coupé gaat weg...

Ongelezen bericht door grislion66 »

Martijn,

jammer dat de coupe het veld heeft moeten ruimen!
Veel plezier en geluk met de nieuwe aanschaf, en wellicht dat we in de toekomst
weer foto's van een andere coupe van je zien op de oprit :D

gr. Harry
Ford Capri 3.0S V6 strato silber 1984/87
205 GTI 1.6 gris graphite 1987/89
205 GTI 1.9 gris futura 1989/92
205 Gentry 1.9 vert sorrento 1992/94
306 XSI gris Quartz 1994/2015
406 coupe 2.0i gris thallium 2000/????
407 coupe 3.0i Féline gris aluminium 2015
Gebruikersavatar
autocar
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 07 jan 2015, 16:12

Re: de geliefde Coupé gaat weg...

Ongelezen bericht door autocar »

Ik snap dat je baalt dat je coupe plaats heeft moeten maken voor een ander. Ik ben juist net trotse eigenaar geworden van een blauwe en ben een blij man. Ik hoop voor je dat die oprit met garage er snel komt!

Door mijn nieuwe aankoop heeft mijn broer het 406 virus ook te pakken en hij zit er nu aan te denken een auto occasion via autoscout24 te kopen, daar had hij namelijk een mooie gezien.

Veel plezier met je nieuwe auto.
Peufreak
Support
Berichten: 516
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 13:17

Re: de geliefde Coupé gaat weg...

Ongelezen bericht door Peufreak »

Jammer man! Nou jah, degene die hem heeft overgenomen heeft er een mooi stukje goed klinkende originele audio in zitten! ;) Toch is de overstap naar een V50 T5 geen straf, een vriend van mij heeft er ook eentje en het rijdt werkelijk hartstikke goed. Vooral de stap van 2 liter Peu naar T5 is een grote. Het uiterlijk van de Coupe zal hij nooit krijgen want dat is natuurlijk het sterke punt van de 406. Na het wassen zit ik er altijd nog een kwartiertje naar te staren hahaha! :oops: ;) Heel veel plezier van je nieuwe aankoop!
205 GTI 1.9
306 Cabrio 2.0 16v automaat
406 Coupe 3.0 V6
Eindelijk heb ik ze...
MartijnAbel
Support
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 00:04
Locatie: Drachten, Friesland

Re: de geliefde Coupé gaat weg...

Ongelezen bericht door MartijnAbel »

autocar schreef:Ik snap dat je baalt dat je coupe plaats heeft moeten maken voor een ander. Ik ben juist net trotse eigenaar geworden van een blauwe en ben een blij man. Ik hoop voor je dat die oprit met garage er snel komt!

Door mijn nieuwe aankoop heeft mijn broer het 406 virus ook te pakken en hij zit er nu aan te denken een auto occasion via autoscout24 te kopen, daar had hij namelijk een mooie gezien.

Veel plezier met je nieuwe auto.
thx! die oprit met garage komt er vast en zeker, alleen eerst maar blijven zitten waar ik zit, net 2 jaar woonachtig in dit huis haha.
Peufreak schreef:Jammer man! Nou jah, degene die hem heeft overgenomen heeft er een mooi stukje goed klinkende originele audio in zitten! ;) Toch is de overstap naar een V50 T5 geen straf, een vriend van mij heeft er ook eentje en het rijdt werkelijk hartstikke goed. Vooral de stap van 2 liter Peu naar T5 is een grote. Het uiterlijk van de Coupe zal hij nooit krijgen want dat is natuurlijk het sterke punt van de 406. Na het wassen zit ik er altijd nog een kwartiertje naar te staren hahaha! :oops: ;) Heel veel plezier van je nieuwe aankoop!

haha, dat is inderdaad 1 ding wat zeker is. Ik heb een hele tijd staan praten met de compagnon van de garage waar ik de V50 gekocht heb. die man bleek nog 1 van de eerste coupé's in NL gekocht te hebben :P bleek dus ook een echte liefhebber te zijn.
Heb ook meteen maar aangegeven dat er een netjes stukje geluid in zit :D
Het is zeker geen straf die T5, dat klopt! man, wat een vermogen... Het uiterlijk mis ik inderdaad nog het meeste. niet voor niks dat de wallpaper op mijn pc nog steeds mijn oude coupé is en ik inderdaad ook gerust een kwartier stond te staren als die weer prachtig schoon was haha.
thx in iedergeval en misschien zien jullie mij nog eens voorbij blazen XD
Peugeot 406 Coupé 2.0 1999 Half Mux
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten