Verkiezingen 2012?

Voor grappen en grollen, maar hou het wel netjes.
406-Boss
Support
Berichten: 322
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 12:49
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door 406-Boss »

Die forenzentax uit dat KUNDUZakkoord is nog vele malen erger. Dan word elke Nederlander gestraft die deze broze economie nog een beetje draaiende houd. Hoe verzin je het. Economie hapert aan alle kanten. Zoveel werklozen, maar die mensen die nog werken en daar dus moiete voor doen om op hun werk te komen, deze groep moet ook nog eens aangepakt worden door ze uit te wringen. Het is werkelijk godsgeklaagd in dit schijtland :evil:
Deze groep zou je moeten koesteren, motiveren en stimuleren.
Uitvinding van Groen Rechts (al lang niet links meer met die snol op kop) en Pechtold van D66 staat er met een harde kabouter naast, goed plan!!

Dan laat je dus duidelijk zien dat je totaal niet weet wat er speelt in de huidige samenleving als je daar ook nog eens een verhoging van het eigen risico van je zorgverzekering opgooit, en werkende kinderen etc, die een bijbaantje hebben, opteld bij het totale inkomen van het gezin, waardoor je dat geld bij het zaterdagbaantje op de uitkering van pa en ma gaat korten.
Dan ben je werkelijk helemaal los geslagen, heb je totaal niks met de persoonlijke (leef)omstandigheden van je eigen bevolking op, en weet je absoluut niet in welke ellende mensen aan het trappen bent.
Hoe kun je in zo'n klein takkeland, zo ver van je mensen af staan?
Laat die Haagse bluf maar eens een half jaar in een flatje zitten en rond komen van een bijstands uitkering. Eens zien of ze dat redden, wedden van niet, en vele zitten daar nog onder. Daar moeten we dan op stemmen.
Ik stem ze liever de hel in.
Den Haag regeert zijn eigen mensen de verdoemenis in. De moderne variant van het middeleeuwse afpersen is dit want als je iets moet betalen, en je red het niet dan krijg je allemaal geld eisers achter je aan, en de sttoppen verhoging op verhoging tot mensen niet meer weten waar ze het zoeken moeten.

Een collega waar ik jaren geleden mee heb gewerkt heeft een zelfmoord poging gedaan, vanwege de schulden die hij niet opgelost kreeg. Alle instanties zoals incasso bureau's, deurwaarders en het CJIB gaven hem zoveel paniek dat hij een wanhoopsdaad deed om eraf te komen. Het is een grof schandaal, asociaal dat men zover doorgaat, dat mensen zover gaan, aangespoort door een regering die alleen maar om geld geeft.

Ik zit te wachten op de eerste persoon die gaat betalen met een kogel, want de 1 wil eruit stoppen, een ander reageert in absolute paniek wel zo?
Dan mogen alle politieke figuren in de spiegel kijken als ze een schuldige zoeken, want die Nederlander die als een crimmineel word opgejaagd, omdat hij een achterstand op zijn zorgverzekering heeft is dat zeker NIET!! Die is alleen radeloos omdat men niet luisterd naar woorden, maar alleen naar euro's.

Dokken en je smoel houden, dat is het motto tegenwoordig. Niet meer werken voor jezelf, maar voor een regering die achter elke euro aan zit die jij verdient.
Echt, nog even, en dit Nederland is mij kwijt. Weg hier om alleen maar rust te vinden, en met mij vele die er zo over denken. Weg gepest door de grootste asociale kliek van Nederland, de Nederlandse regering.
406 BREAK 2.0-16v MODIFIED to 2.2-16V. Space & Powerrrrr in 1 car ! ! !
legasy
Support
Berichten: 210
Lid geworden op: za 29 jan 2011, 14:47

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door legasy »

Niks aan toe te voegen! :(
Gebruikersavatar
Jori
Support
Berichten: 1390
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:48
Locatie: Zaanstad

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door Jori »

Enige pluspuntje is dan weer de schaapskuddesubsidie!

http://www.nu.nl/politiek/2855962/bleke ... sidie.html
406 coupe, 2.0 bouwjaar: 1998 motorcode: XU10J4R
Gebruikersavatar
grislion66
Support
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 18 feb 2009, 21:22
Locatie: zaanstad

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door grislion66 »

het wordt tijd voor een coupekudde subsidie, dit is zo langzamerhand ook
een zeldzame verschijning! :D
Ford Capri 3.0S V6 strato silber 1984/87
205 GTI 1.6 gris graphite 1987/89
205 GTI 1.9 gris futura 1989/92
205 Gentry 1.9 vert sorrento 1992/94
306 XSI gris Quartz 1994/2015
406 coupe 2.0i gris thallium 2000/????
407 coupe 3.0i Féline gris aluminium 2015
Henk 45
Berichten: 67
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 19:02
Locatie: drenthe

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door Henk 45 »

helemaal met jou eens boss je kan 1 ding en de grootste rebel stemmen geert dus , zal niet veel kunnen veranderen
maar zal toch zo nu en dan mischien iets kunnen tegen houden
maar uit geknepen worden we echt wel nederland[europa] is al lang naar de knoppen
Henk 45
Berichten: 67
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 19:02
Locatie: drenthe

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door Henk 45 »

maar wat ik nog kwijt wil ???????? wat heeft een auto forum eigenlijk met politiek te maken ??????????????????????
volgens mij geen hol
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door RAH »

Daarom wordt dit ook in "het cafe" in "offtopic" gepost. Omdat het verder niets met het hoofdonderwerp van het forum te maken heeft maar sommige wel eens over iets anders willen praten dan de auto. Ook op je werk zal het vast niet altijd zakelijk zijn waar het gesprek over gaat. 8-)
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Gebruikersavatar
Andre
Support
Berichten: 808
Lid geworden op: wo 23 jun 2010, 10:26
Locatie: Noord Holland

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door Andre »

Henk 45 schreef:maar wat ik nog kwijt wil ???????? wat heeft een auto forum eigenlijk met politiek te maken ??????????????????????
volgens mij geen hol
Is ie stuk? Relax man.
406 Coupe 11-2000 2.0 16v Vert Polo Cognac leather (D "8,5") 168.ooo KM
Thomas
Support
Berichten: 613
Lid geworden op: ma 23 feb 2009, 20:00
Locatie: Huissen
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2012?

Ongelezen bericht door Thomas »

Toen ik gister door Rotterdam reed zag ik eek leuke poster van FNV langs de kant van de weg.

De tekst:
"Verkiezingen 2012: Je geld en je leven"
Met een wild west decor.

Vond het een hele mooie :D
Alfa Romeo GT 1.9 JTD 2006
Mercedes-Benz C200 CDi 2005
Peugeot 205 CTi 1.6 115 pk 1989

www.event-photos.nl
www.tg-carparts.nl
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten