Nieuwe neus

406 Coupe projecten. Zoals styling, velgen en bodykits.
jeroid406
Support
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 23:25

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door jeroid406 »

Misschien leuk idee om samen eens een shoot te houden ergens op een mooie lokatie in omgeving waddinxveen/alphen aan den rijn??
joeri
Berichten: 83
Lid geworden op: di 11 aug 2009, 22:30

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door joeri »

Dat vind ik wel een leuk idee, moet ik m wel eerst netjes poetsen :P. Een keertje in een zonnig weekend of op een zonnige avond ofzo. Ik ga eens denken of ik een mooi plekje weet, of weet jij wat toevallig? Wanneer is je auto klaar?
jeroid406
Support
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 23:25

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door jeroid406 »

Hij gaat 14mei naar de spuiter, hij zou hem 1 a 1,5 week nodig hebben dus laten we eind mei aanhouden dat hij af is.
legasy
Support
Berichten: 210
Lid geworden op: za 29 jan 2011, 14:47

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door legasy »

Een fotoshoot met heel veel coupe's lijkt me wel wat.
8-)
jeroid406
Support
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 23:25

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door jeroid406 »

legasy schreef:Een fotoshoot met heel veel coupe's lijkt me wel wat.
8-)
ja inderdaad, alleen met leek me met joeri wel leuk omdat we redelijk dichtbij elkaar wonen en we een nogal unieke coupe rijden allebei, tenminste, ik over 2 weken haha
joeri
Berichten: 83
Lid geworden op: di 11 aug 2009, 22:30

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door joeri »

Ergens in juni moet wel lukken dan. Je plannen zien er goed uit trouwens, de gouden velgen en mooie diepe blauwe kleur moet toch wel slagen zou je zeggen. Ben benieuwd. Dan ga ik alvast aan het poetsen :P

Een keer met een hele rits coupes lijkt me ook wel wat, weer een keer meeting ofzo. Als het goed is gaat DSL live dit jaar weer door. Als het uit komt lijkt het mij wel leuk daar eens heen te gaan, hopend op nog meer coupe's uiteraard.
tijneman19
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 02:03

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door tijneman19 »

ik zag dat je de onderste lip van de voorbumper hebt gespoten, dit ziet er top uit!
Maar waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
2.0 '99 D8 Handbedienend
Gebruikersavatar
Kenny406cpe
Support
Berichten: 280
Lid geworden op: do 27 aug 2009, 14:10
Locatie: Temse / België

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door Kenny406cpe »

staat inderdaad wel en is er zeker niet over 8-)

dacht trouwens dat ik die lip al ergens gezien had en ja hoor
http://www.musketier.com/?site=products ... =PC4060101

blijkt van musketier te zijn in de afdeling 'classics', dat klinkt al goed he ;)

(en ik geraak maar niet van die musketier achterlichten af haha :lol: )

grtz

K
D9 coupé 406 Pack 2.0 16v(EW10J4 04/2000)
Cosmos gris --> 380.000km "Still going strong" (verkocht)

D9 coupé 406 Griffe 2.2 16V (EW12J4 01/2004)
Granite noir --> 145.000km
joeri
Berichten: 83
Lid geworden op: di 11 aug 2009, 22:30

Re: Nieuwe neus

Ongelezen bericht door joeri »

de front lip is inderdaad van Musketier zoals Kenny al aan gaf. Naar mijn mening is dit de enige modificatie aan de coupe met betrekking tot bumpers welke mooi is.

Ik wilde het wel in de lijnen van de coupe laten vallen, dus niet zoals op de fotos van de musketier coupe. Dat kan dan door de dorpels volledig zilver grijs over te spuiten inclusief de gehele lip, wat naar mijn mening het design te veel aantast en te massief oogt zeker voor licht gekleurde coupes. Ik heb dus gekozen om alleen de onderste dorpel waar normaal gesproken tectiel op zit over te spuiten in de zelfde antraciet kleur als de spiegels. Om het lijnenspel dan netjes aan te laten sluiten heb ik de onderste helft van de lip via de opgaande lijn dus ook in die kleur gespoten en de bovenste helft dus zilver grijs.

Achteraf ben ik erg blij dat ik het zo gedaan heb, staat erg strak al zeg ik het zelf en heb voorlopig nog geen coupe gezien die het ook zo heeft :D.

Gr,
Joeri
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten