Mijn Coupe Project.

406 Coupe projecten. Zoals styling, velgen en bodykits.
jeroid406
Support
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 23:25

Re: Mijn Coupe Project.

Ongelezen bericht door jeroid406 »

TrafficBandit schreef:Dat ziet er wel erg strak uit zeg, hoeveel was je kwijt voor het spuitwerk ?
€2000 handje contantje, incl strakmaken van de motorkap, achterklep en zijkanten.
moest alleen wel alles zelf de/monteren
joeri
Berichten: 83
Lid geworden op: di 11 aug 2009, 22:30

Re: Mijn Coupe Project.

Ongelezen bericht door joeri »

Ziet er goed uit, kleurtje staat m goed. Velgen zijn wel beter zo ipv goud. Ben benieuwd hoe die 9J velgen gaan uitvallen.
Gebruikersavatar
Elio
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 04 mei 2012, 00:38

Re: Mijn Coupe Project.

Ongelezen bericht door Elio »

Ik vind het zeer geslaagd, prachtige kleur ook!
Wie blijft kijken naar de plaats waar de zon is ondergegaan, zal de zon nooit meer zien opkomen.
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Mijn Coupe Project.

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Ik vind de kleur ook erg mooi en 2000 euro is geen slechte prijs voor zo'n klus. Ik ben wel eens de helft van dat bedrag kwijt geweest om alleen de bumper te laten spuiten, en dat was zo slecht gedaan dat de verf er na een paar jaar weer af begon te bladderen.
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Mijn Coupe Project.

Ongelezen bericht door RAH »

Dat ziet er inderdaad erg mooi uit. Ondanks dat de bumpers en uitlaat niet mijn smaak zijn is de auto wel een plaatje geworden. Wat die wintervelgen betreft, is 9J niet wat heel erg breed voor een 195 band?
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
jeroid406
Support
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 23:25

Re: Mijn Coupe Project.

Ongelezen bericht door jeroid406 »

RAH schreef:Dat ziet er inderdaad erg mooi uit. Ondanks dat de bumpers en uitlaat niet mijn smaak zijn is de auto wel een plaatje geworden. Wat die wintervelgen betreft, is 9J niet wat heel erg breed voor een 195 band?
Kennis van me rijdt met 205 op 9,5j. Zijn 195/55 banden dus we zit wel aardig wat stretch in.
En waren de enige bumpers waarbij ik vond dat het model op zichzelf redelijk in zijn waarde bleef
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten