Schade bestuurderskant

406 Coupe projecten. Zoals styling, velgen en bodykits.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JPW
Support
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 13:29

Schade bestuurderskant

Ongelezen bericht door JPW »

Tsjah. Daar staat 'ie dan, je trots. Door de fijne meneer in de Mercedes die zelf te ver de bocht door kwam had ik de keuze de Coupé compleet total loss te rijden, of de berm in te duiken.
Dan valt de keuze makkelijk: maar de berm in, hekje meegepakt, wel een frontale botsing voorkomen. Tegenligger dacht natuurlijk er mooi mee weg te komen dus die zien we niet meer terug. Gelijk maar begonnen met demonteren en op zoek naar nieuw plaatwerk om zo snel mogelijk weer de weg op te kunnen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deur ga ik denk ik proberen uit te laten deuken, hoewel het bij nader inzien vandaag nog wel eens vies kan gaan tegen vallen. Nieuw spatbord en voorbumper zijn helaas een feit. De meeste krassen vanaf de laatste deuk waren echter vrij ondiep en zijn er goed uit te poetsen, scheelt toch weer een hoop gezeur.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wederom weer een feest om een exclusieve auto te hebben, onderdelen zijn niet aan te slepen en zowel natuurlijk peperduur. De buurmannen die tevens liefhebbers zijn van de auto hebben me aan de andere kant wel veel succes al gewenst, dus die gespreksstof is wel weer leuk. Het wachten is voorlopig op de particulier die zijn Coupé zonder motor in stukjes weg doet. Beste man is op vakantie helaas, dus over pakweg 2 weken kan ik weer doortuffen. Tot die tijd maar de benenwagen....
Restyle 406 Coupé (2004) - V6 Handgeschakeld
lekkere1
Support
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 01 jul 2011, 17:53
Locatie: Tegelen

Re: Schade bestuurderskant

Ongelezen bericht door lekkere1 »

Damn, niet tof zoiets.... Wel nog iets van getuigen kunnen vinden om die eikel in z'n mercedes te kunnen achterhalen?

Succes in ieder geval met het opknappen van je bolide!
1998, 3.0 V6, Automaat. Heeeeeeeeeeerlijk!
Gebruikersavatar
JPW
Support
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 13:29

Re: Schade bestuurderskant

Ongelezen bericht door JPW »

Tsjah, zonder kenteken kom je niet erg ver hè.. En verder gebeurde het op de dijk, 's avonds niet veel lui die daar rondrijden/lopen rond die tijd...
Restyle 406 Coupé (2004) - V6 Handgeschakeld
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Schade bestuurderskant

Ongelezen bericht door RAH »

Dat is flink balen. Dit is ook de reden dat ik mij lang geleden al heb voorgenomen om altijd te proberen om de veroorzaker te raken. Al had je maar een heel klein krasje op de achterbumper of hadden de spiegels elkaar geraakt had je in ieder geval nog aangifte kunnen doen van doorrijden na een ongeval. Nu het een éénzijdig ongeval is moet je bijna nog blij zijn dat er geen politie bij is geweest die je misschien nog een EMG cursus hadden aangesmeerd.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Gebruikersavatar
JPW
Support
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 13:29

Re: Schade bestuurderskant

Ongelezen bericht door JPW »

Precies, na vandaag nog even (vrijblijvend) de verzekering te bellen, om te kijken of ik kans maak op een bepaald fonds wat uitkeert bij ongevallen zonder dader. Moet dan aangifte doen, en is eigenlijk voor tweezijdige ongelukken. Grote kans dat ik bij die aangifte zulk soort naaierijen tegen kom inderdaad, dan liever zelf betalen helaas.
Restyle 406 Coupé (2004) - V6 Handgeschakeld
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten