Dan valt de keuze makkelijk: maar de berm in, hekje meegepakt, wel een frontale botsing voorkomen. Tegenligger dacht natuurlijk er mooi mee weg te komen dus die zien we niet meer terug. Gelijk maar begonnen met demonteren en op zoek naar nieuw plaatwerk om zo snel mogelijk weer de weg op te kunnen!

Deur ga ik denk ik proberen uit te laten deuken, hoewel het bij nader inzien vandaag nog wel eens vies kan gaan tegen vallen. Nieuw spatbord en voorbumper zijn helaas een feit. De meeste krassen vanaf de laatste deuk waren echter vrij ondiep en zijn er goed uit te poetsen, scheelt toch weer een hoop gezeur.

Wederom weer een feest om een exclusieve auto te hebben, onderdelen zijn niet aan te slepen en zowel natuurlijk peperduur. De buurmannen die tevens liefhebbers zijn van de auto hebben me aan de andere kant wel veel succes al gewenst, dus die gespreksstof is wel weer leuk. Het wachten is voorlopig op de particulier die zijn Coupé zonder motor in stukjes weg doet. Beste man is op vakantie helaas, dus over pakweg 2 weken kan ik weer doortuffen. Tot die tijd maar de benenwagen....