Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

406 Coupe projecten. Zoals styling, velgen en bodykits.
Maurice_v6
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 20 aug 2012, 19:48

Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door Maurice_v6 »

Ik ben momenteel bezig mijn Peugeot 406 te verbouwen en hier moet nog heel wat aan gebeuren, maar ik heb al een paar dingen opgelost. ( allemaal kleine dingen ) zo werkt de afstandbediening al weer, en heb nieuwe gasveren voor de achterklep geinstalleerd. :D
Ik heb alleen nog een probleem met mijn achterruitverwarming die werkt namenlijk niet, iemand een idee wat dit kan zijn? mijn spiegels warmen wel op dus ik neem aan dat het bij de achterruit zelf moet zitten in een contact ofzo.
Mijn linker portier blijft ook niet staan, ( hij valt continu dicht ) hoe kan je dit oplossen? en waar kan ik hier onderdelen voor krijgen?
Mijn dashboard moet ik ook nog nieuwe lampjes voor hebben. ( sommige werken niet zo goed meer )
Foto's volgen nog. Er komt nog een mooie body kit onder en dan word hij in de mooie originele blauwe kleur gespoten.
Trotse eigenaar van een Peugeot 406 Coupe pininfarina 3.0 V6 handgeschakeld. WOOHOO!
( Kortom HEMEL OP WIELEN! )
Gebruikersavatar
bart-peugeot
Support
Berichten: 113
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 15:59
Locatie: Rijnmond

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door bart-peugeot »

Je deur valt dicht.

Deurvanger versleten? Bij de dealer verkopen ze nieuwe. Ik kocht er in 2004 één. Was niet eens zo duur. Maar je kan ook op de sloop terecht. Ik vermoed dat die van een SW of Sedan ook past.
Voormalig 406 Coupérijder, nu in bezit van een 308.
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door RAH »

Ik gok ook dat de deurvanger is versleten. Die zijn nieuw niet zo duur en eventueel ook gebruikt wel te vinden. Maar de vangers van de sedan en break passen niet, dat zijn andere. Bij tips en trucs staat een topic over het vervangen van de deurvanger.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Maurice_v6
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 20 aug 2012, 19:48

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door Maurice_v6 »

ah bedankt voor jullie reacties ik zal maandag even naar de dealer gaan om te vragen naar een deurvanger en ondertussen even kijken bij tips en trucs van hoe of wat ;)
Trotse eigenaar van een Peugeot 406 Coupe pininfarina 3.0 V6 handgeschakeld. WOOHOO!
( Kortom HEMEL OP WIELEN! )
Maurice_v6
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 20 aug 2012, 19:48

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door Maurice_v6 »

Ik heb het probleem met de achterruit verwarming ook opgelost denk ik haha.
Het contactpunt is van de ruit af, ik heb gelezen dat hier geleidende lijm op moet?
dus ik moet ook even kijken of ik die moet bestellen of hier bij de autozaak even kan kopen.
Trotse eigenaar van een Peugeot 406 Coupe pininfarina 3.0 V6 handgeschakeld. WOOHOO!
( Kortom HEMEL OP WIELEN! )
Maurice_v6
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 20 aug 2012, 19:48

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door Maurice_v6 »

Paar foto's van de Prachtige Machine
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Trotse eigenaar van een Peugeot 406 Coupe pininfarina 3.0 V6 handgeschakeld. WOOHOO!
( Kortom HEMEL OP WIELEN! )
Tigerworx
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 29 aug 2012, 13:43

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door Tigerworx »

Wow mooie! Deze kleuren combi is mijn favoriet! Als ik tegen een mooi exemplaar aanloop, hopelijk net met de 210pk motor en handgeschakeld, dan kan ik de verleiding niet weerstaan waarschijnlijk.
Nieuwe voorbumper nodig? PM me ff, heb er nog een paar
Gebruikersavatar
Nicowico
Support
Berichten: 747
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 11:08

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door Nicowico »

Mooie auto!!!

Elektrisch geleidende lijm kan bij een automaterialenzaak kopen. Misschien zelfs bijde Gamma/Karwei.
2.2 HDI ULTIMA 8/2004, zonder kat, -roetfilter, -EGR, -Airdosers, -MAF sensor, met ML6C 6-bak, 19 rij, 92 graden oliekoeler, 201PK, 421Nm.(Nog in ontwikkeling)
Maurice_v6
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 20 aug 2012, 19:48

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door Maurice_v6 »

Tigerworx schreef:Wow mooie! Deze kleuren combi is mijn favoriet! Als ik tegen een mooi exemplaar aanloop, hopelijk net met de 210pk motor en handgeschakeld, dan kan ik de verleiding niet weerstaan waarschijnlijk.
Haha nou ik had precies hetzelfde :P hij rijd als een zonnetje alleen m'n oom heeft de auto een beetje verwaarloost. kdoe er nu heel veel aan om de auto weer tip top te krijgen :P
Trotse eigenaar van een Peugeot 406 Coupe pininfarina 3.0 V6 handgeschakeld. WOOHOO!
( Kortom HEMEL OP WIELEN! )
Maurice_v6
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 20 aug 2012, 19:48

Re: Mijn Peugeot 406 Coupe 3.0 v6 Pininfarina

Ongelezen bericht door Maurice_v6 »

Nicowico schreef:Mooie auto!!!

Elektrisch geleidende lijm kan bij een automaterialenzaak kopen. Misschien zelfs bijde Gamma/Karwei.
Thx ;) kga direct morgen ff langs bij de bouwmarkt ff kijken of ze het op voorraad hebben :P
Trotse eigenaar van een Peugeot 406 Coupe pininfarina 3.0 V6 handgeschakeld. WOOHOO!
( Kortom HEMEL OP WIELEN! )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten