RAH schreef:Ik vind het juist leuk om te volgen. Met name fotomateriaal, daar kan ik geen genoeg van krijgen. Leuk om te zien hoe zo een project vordert en wat er allemaal aan de auto gedaan wordt. En elke keer dat er hier een update van het blog aangekondigd is kijk ik even.
Geweldig man! fotomateriaal kom ik inmiddels in om, qua aanpassingen gaat 't wachten worden tot de winter. We hebben het één en het ander in gedachten wat we willen gaan doen, dus met een paar maanden is 't weer avond aan avond sleutelen De stukken die ik graag wilde toevoegen zijn inmiddels toegevoegd.
Base schreef:Heb ik toch mooi een rondje over Zandvoort gezien in een Coupé! Mooi ook dat die Porsche je nog even voorbij komt blazen.
Leuk project, ik blijf volgen en zie vooral graag de foto's.
Grt Bastiaan
Die zelfde Porsche is de oorzaak van de enige baansluiting die dag Ik zal mijn best doen wat meer foto's er bij te pompen, meeste zijn niet best van kwaliteit omdat Robbin zijn foto's via whatsapp stuurt waardoor de kwaliteit gewoon kak is.
Screw all flags, screw all borders and screw nationalities. Borders are nothing but lines drawn in the sand.
Dat is een aardig leeggehaalde auto geworden. Het lagere zwaartepunt snap ik, maar waarom daarvoor de airbags er uit halen? Scheelt gewicht, maar het is wel een veiligheidsoptie die je hopelijk nooit nodig zult hebben maar mocht het een keer fout gaan...
BMW 330xD Coupe High Executive (E92) Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
We hebben gelukkig de 6 punts harnassen die het bovenlichaam vast houden, in tegenstelling tot de 3 punten. In combinatie met nekband en helm is ook je nek aardig gestabiliseerd. Het enige wat mogelijk is om ze te raken is dat we met meer dan 150km/u de vangrail pakken, waarbij de auto veel korter wordt. Dat gaat opgelost worden met een rolkooi voor extra stijfheid.
Screw all flags, screw all borders and screw nationalities. Borders are nothing but lines drawn in the sand.
Dus dan zijn ze eigenlijk overbodig, als ze klappen houden de gordels je dusdanig op je plek dat je de airbag niet eens raakt. Tja, dan is het een "no brainer", er uit met die dingen.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92) Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Hoi, zojuist ook even een berichtje op je forum gepost. Leuk dat er nog iemand race-t met een coupe v6! Kom er een beetje laat achter.
Heb je al gekeken naar motorische opvoer mogelijkheden? Ik ben altijd nog op zoek naar 4 mooie nokkenassen om een keer een hele hoogtoerige v6 op te gaan bouwen met hopelijk >100 pk per liter.
Nieuwe voorbumper nodig? PM me ff, heb er nog een paar