mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te doen

406 Coupe projecten. Zoals styling, velgen en bodykits.
Gebruikersavatar
JPW
Support
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 13:29

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door JPW »

Voor een goeie Skyline (R34) ben je sowieso 20,000 kwijt, en onderhoud is inderdaad niet te betalen.

Een TwinTurbo Targa Supra kost sowieso een goeie 12,000. Voor veel minder hoef je het niet te doen, SWPerformance is een goed adresje voor importauto's, levert ook garantie enz. Als je een bepaalde auto zoekt kunnen ze in Japan voor je gaan kijken, de levertijd is altijd langer maargoed, je moet er wat voor over hebben.
Restyle 406 Coupé (2004) - V6 Handgeschakeld
peugeot-406
Berichten: 63
Lid geworden op: di 31 jan 2012, 21:12
Locatie: Heelsum

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door peugeot-406 »

Hey,

Ik vind het leuk je project te volgen.
Had wel mijn bedenkingen over de eerste bumper die je er op had zitten, na mijn smaak was hij niet echt mooi vanwege de grill.
De laatste wil ik zelf ook en ziet er heel mooi uit.
Het plaatje kompleet is echt top, Velgen zou ik zelf andere doen maar deze staan netjes bij de zilveren kleur.
De vleugeldeuren die je er op had hoorde hier helemaal bij, wil ze zelf ook maar kan er niks van vinden voor mijn coupe, zou ik mogen weten waar ik die kan vinden?

Gr. Marcel
Gebruikersavatar
BigBoss2307
Support
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 19:40

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door BigBoss2307 »

bedankt.....

dat met de vleugeldeuren is hand gemaakt geweest.
het waren origineel LSD Sets voor een Calibra, deze zijn zodanig verandert dat ze op de 406 coupe passen.
Eerlijk gezecht, zou ik het laten met vleugeldeuren, kost een hoop geld en het is nooit goed....
als jij je alles door gelezen hebt weet je wat het eindresultaat was ;) ;)

Er zijn geen stes op de markt voor de coupe, en ik weet ook waarom nu..... het is onmogenlijk dit perfekt te laten maken.
peugeot-406
Berichten: 63
Lid geworden op: di 31 jan 2012, 21:12
Locatie: Heelsum

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door peugeot-406 »

Ik heb inderdaad alles gelezen.
Ikzelf werk in de metaal en ben hierin gewend om alles op een 0,01 mm soms op een 0,001 mm nauwkeurig te
maken.
als ik jou dus goed begrijp kan ik alle vleugeldeur scharnieren gebruiken èn deze zo aanpassen dat het past in een peugeot 406 coupe.
Graag zou ik willen weten wat er bij Jou niet goed zat waardoor je het steeds weer moest afstellen.

Gr marcel
jeroid406
Support
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 23:25

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door jeroid406 »

peugeot-406 schreef:Ik heb inderdaad alles gelezen.
Ikzelf werk in de metaal en ben hierin gewend om alles op een 0,01 mm soms op een 0,001 mm nauwkeurig te
maken.
als ik jou dus goed begrijp kan ik alle vleugeldeur scharnieren gebruiken èn deze zo aanpassen dat het past in een peugeot 406 coupe.
Graag zou ik willen weten wat er bij Jou niet goed zat waardoor je het steeds weer moest afstellen.

Gr marcel
Zal waarschijnlijk wel te maken hebben met dat een coupedeur loodzwaar is, en die gasveren dat gewoon niet aankunnen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten