mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te doen

406 Coupe projecten. Zoals styling, velgen en bodykits.
Gebruikersavatar
SanderM
Support
Berichten: 1694
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 09:58
Locatie: Assen

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te doen

Ongelezen bericht door SanderM »

In de opspoiler scene zie je weinig coupés inderdaad. De huidige Civic is natuurlijk gewoon een Dinky Toy, maar Golfjes en zo is inderdaad niets mis mee. Ik kan me voorstellen dat je in de scene veel bewondering geniet, het is immers de mooiste auto die er op Neerlands wegen rondrijdt, de 406 coupé. Vaak zijn het de 206jes en zo die je ziet. Heb er toen op DSL Live een hoop gezien.

Zo lang je maar niet probeert er een Ferrari van te maken, dat is echt triest, want vaak ziet het er niet uit.
En de sideskirts is inderdaad een goed idee, er mist nou gewoon wat, tussen die dikke bumpers.
Je krijgt het nog druk als je dat, samen met die andere dingen, allemaal nog wilt doen voor de winter.

Veel plezier ermee. :D
406 coupé 3.0 V6 Pack LPI (2004) Vert Polo - "Let's poke it with the Stig"
Afbeelding
Gebruikersavatar
BigBoss2307
Support
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 19:40

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te doen

Ongelezen bericht door BigBoss2307 »

het word een drukke winter
ik hoop ook ik haal het :o :o

neeeeee een Ferrari ervan maken, nooit vind ik persoonlijk niet mooi

ja de sideskirts die missen nu echt


gr ricardo
kris
Support
Berichten: 188
Lid geworden op: zo 11 apr 2010, 11:58
Locatie: apeldoorn

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te doen

Ongelezen bericht door kris »

Het is nooit mijn bedoeling geweest ieman aftezeiken!!
Mijn excuus als het wel zo is overgekomen!!
Veel succes met je project.

Kris
RoyCo
Support
Berichten: 553
Lid geworden op: wo 06 aug 2008, 22:37

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te doen

Ongelezen bericht door RoyCo »

kris schreef:wat een gedrocht :oops: ik denk dat pininfarina zich dood zou schamen als die dit ooit zou zien. :oops: :oops:
Afzeiken is denk ik nog zacht uitgedrukt, dit is gewoon iemand de grond in willen stampen.
En altijd die onzin over "het heillige ontwerp van pininfarina"... als je deze beste man een onbeperkt budget had gegeven en geen strenge regeltjes waar ie zich aan had hoeven houden, was ons 406 coupetje nog véél mooier van de band afgerolt...
Maar goed dat is weer een heel andere discussie, in elk geval een beetje kortzichtig om elke aanpassing aan de wagen gelijk af te keuren.

Ontopic:

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als ie af is Ricardo ;)
Laat me nog maar even weten hoe het rijdt als je de complete schroefset eronder hebt :twisted:

Succes!
Gebruikersavatar
BigBoss2307
Support
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 19:40

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te doen

Ongelezen bericht door BigBoss2307 »

het is nu al hard, daar heb ik pas de voor kant
ik ben echt benieuwt als ik achter ook er in heb haha

gr ricardo
Jan1666
Support
Berichten: 324
Lid geworden op: ma 18 jan 2010, 09:09

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door Jan1666 »

Die ziet er apart uit zeg!

Dat het niet mijn smaak is, maakt niet uit, als jij het maar mooi vind.
406-Boss
Support
Berichten: 322
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 12:49
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door 406-Boss »

Of iets mooi of lelijk is, is een kwestie van smaak en mening en daar valt al sinds mensen heugenis niet over te twisten·
Wel is mijn persoonlijke mening dat niet elk model er geschikt voor is, of er op vooruit gaat door hem rondom te spoileren.

Ik vind de 406 in zijn 3 carrosorievormen bij uitstek een auto om niet rondom in het plastic te hangen, maar juist op bescheiden wijze bepaalde zaken te accentueren. Less is more?
ALS ik een coupe zou hebben (in plaats van mijn Break) zou ik de auto minimaal verlagen, mooie velgen eronder zetten, xenon erin en dat is het ongeveer wel een beetje. Max een onderlip onder de bumper voor.
Een beetje wat ik met mijn eigen Break heb gedaan (check mijn wie is wie).

Wat je nu met JOUW auto hebt gedaan is (in mijn ogen) het MOOIE uit het model halen. De 406 heeft een tijdloos mooi model die je moet accentueren, niet over de hoop halen.
Zo´n strijkplank achterop voegt niets toe, om eens een voorbeeld te noemen.
Zoals eerder aangegeven, dit is werk voor een oud type BMW 3 serie, Civic, CRX, van kijn part een 106 of 206, maar niet de 406.
Als jij echter helemaal in de gloria bent met jouw auto in deze staat, dan moet jij je vooral niet laten beinvloeden door mensen die dit niet kunnen waarderen. Niet elke 406 hoeft er tenslotte net zo uit te zien als de auto naast je op een meeting ;)
Nu is het wel over het algemeen zo, dat peugeot rijders over het algemeen erg gecharmeerd zijn van auto´s zo orgineel mogelijk laten. De reacties zijn daar ook op terug te voeren.
In mijn 405 tijd werd iemand die een vergelijkbaar iets deed met zijn 405 op dezelfde manier te woord gestaan door de overige clubleden.
Toch, je nek uitsteken verdient ook respect :mrgreen:
406 BREAK 2.0-16v MODIFIED to 2.2-16V. Space & Powerrrrr in 1 car ! ! !
Gebruikersavatar
BigBoss2307
Support
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 19:40

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door BigBoss2307 »

@406-Boss

zo een uitleg als van jou wens ik me eigenlijk vaker....
ik heb er geen probleem mee als mensen mijn auto niet mooi vinden.... ik heb daar ook ieder begrip voor (is nou een mal echt extreem) maar dat is juist dat wat ik wil ;) ;) ;)

het is nog niet helemaal klaar... ik heb zelf ook punten waar ik zeg nee dat is het niet het passt niet... maar wie niet waagt die niet wint....
er komen in de komende maanden nog een paar dingen bij...


zo als ik al zij daar waar ik onderweg ben, krijg ik eigenlijk alleen goeie complimenten.... het is een zelden auto

groeten Ricardo
jeroid406
Support
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 23:25

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door jeroid406 »

zit er nog enige vordering in dit project? of is het doodgevallen?
Gebruikersavatar
BigBoss2307
Support
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 19:40

Re: mijn project "" THE WHITE PEARL " is nog echt veel te do

Ongelezen bericht door BigBoss2307 »

dood gevallen is het niet .....

Aangezien ik naar Duitsland verhuis en ik daar de auto zo niet door de TÜV krijg, denk ik dat ik deze auto ga verkopen.
het zijn gewoon te veel dingen die ik moet weg doen aan de auto voor dat ik TÜV krijg
zeker weet ik het nog niet, of ik ga dit Project compleet veranderen en er een garage auto van maken... het is alles nog in overleg.
ik heb de auto eens op internet gezet om te kijken of er animo op is.

maar ik heb natuurlijk ook nog het een en het ander nog gedaan zie fotos ;) ;)
inmiddels heb ik me ook een nieuwe uitlaat laten maken, deze haalt inmiddels al 121 Decibel. :shock: :shock:

dus dit project hangt nog in de lucht wat ermee gebeurt

Groeten Ricardo
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten