Kennismaken met Peugeot 406 van Ronald Blank

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
Ronald Blank
Berichten: 1
Lid geworden op: za 30 jul 2022, 12:33

Kennismaken met Peugeot 406 van Ronald Blank

Ongelezen bericht door Ronald Blank »

Mijn naam is Ronald Blank en heb op 4 september 2009 mijn Peugeot 406 coupé 2l automaat gekocht. De auto zelf komt uit maart 2000 en heeft nu 240.000 km gelopen zonder noemenswaardige problemen!
Ik vind het een geweldige auto voor op de snelweg die zelfs nu nog goed voldoet aan de huidige standaard van luxe auto's. In de stad is ze wat minder geschikt, om reden dat ze vrij laag is en geen parkeercensoren heeft; inparkeren is lastiger.
Naast de airco heeft ze ook een open dakje. Ik heb daarbij geen last van lekkage maar wel last van meer windgeruis.
Roesten doet de wagen niet. Maar dat komt waarschijnlijk ook, omdat hij altijd in de garage staat en bij regen wordt afgedroogd.
Het is echt mijn heiligdom, die oude kar van mij.

Met vriendelijke groet

Ronald Blank
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Kennismaken met Peugeot 406 van Ronald Blank

Ongelezen bericht door RAH »

Welkom hier, al heel wat jaren 406 coupe rijder zie ik. Foto's zijn we hier overigens dol op (en met name dan van de 406 Coupe).
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Kennismaken met Peugeot 406 van Ronald Blank

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Welkom, je bent niet de enige die nog steeds van de 406 coupe kan genieten :)

Ik heb helaas de mijne twee weken total los gereden en rij sindsdien in een andere auto maar ik mis de coupe nog iedere dag. Er gaat ook hoogstwaarschijnlijk weer een andere voor in de plaats komen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten