als iedereen toch bezig is

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
Dex
Berichten: 11
Lid geworden op: do 01 jan 2009, 12:57

als iedereen toch bezig is

Ongelezen bericht door Dex »

Hallo luitjes

Ik ben Dex (Henk) genaamd heb sins eind december ook een coupe 2.0 uit '98 met creme lederen bekleding maar die is warschijnlijk van een oud club lid geweest pm dat hij een maand of 4 hier is aangeboden zal ff linkje er bij zetten weten jullie gelijk welke ik bedoel:

http://www.peugeot406coupe.nl/forum/vie ... f=13&t=252

nadat ik lid ben geworden van jullie forum ben ik al achter verschillende dingen gekomen ook de prijs die ik betaald heb is duidelijk meer geweest omdat de km stand terug is gedraaid waar ik niet van op de hoogte was ipv de 153dkm die op de teller stond ,blijkt uit bij de garage dat de auto al 282dkm heeft gedraaid dus ben een flinke oor aan genaaid en een goeie auto er op kwijd geraakt
maar goed tis al zo ik heb juridisch alles al uitgezocht en heb geen poot om op te staan dus probeer het beste er maar van te maken dus jullie hulp is altijd welkom
dit was even een klein verhaaltje over de auto nu een klein stukje over mij :P

Nou genaamd op jullie (ons) forum ben ik Dex in RL is de naam Henk
ben 32 jaar en heb voor mijn coupe een Mazda MX6 V6 gehad waar ik altijd met veel plezier in heb gereden ben inmiddels 8 jaar samen met mijn lieve vriendin dat er goed gaat ben een echte auto liefhebber en ben er erg zuinig op maar kan veel dingen zelf gelukkig want alles in de garage te laten doen kost ook bakken met geld
hier laat ik het eerst bij jullie komen vast nog wel meer van me te weten :D
was normaal ook wel actief of het forum van de MX6 club

hoop veel aan jullie te hebben en jullie aan mij
Gebruikersavatar
Jori
Support
Berichten: 1390
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:48
Locatie: Zaanstad

Re: als iedereen toch bezig is

Ongelezen bericht door Jori »

Hallo Henk,

Welkom op het forum. Wat jammer dat je opgelicht bent met je coupe, bij de aankoop van je volgende auto zou ik wat meer aandacht besteden aan onderzoek.

Ben je van plan de coupe te houden? En is deze voor de rest wel in goede staat afgeleverd?

Groet,

Jori
406 coupe, 2.0 bouwjaar: 1998 motorcode: XU10J4R
Gebruikersavatar
struisje
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 21:12
Locatie: leeuwarden

Re: als iedereen toch bezig is

Ongelezen bericht door struisje »

Hallo Henk

welkom op het forum
een actief lid is altijd mooi op een forum ;)
jammer dat je kilometerstand terug gedraait is maar 1 troost die motorblokken kunnen heel wat kilometers aan 8-)
mvg struisje
wilco_veld
Berichten: 14
Lid geworden op: di 20 jan 2009, 22:45
Locatie: Grashoek

Re: als iedereen toch bezig is

Ongelezen bericht door wilco_veld »

Hallo Henk,

Wel een verkeerde kennismaking met die mooi coupe!
Maar idd, de NAP is er niet voor niets.

Desondanks heel veel plezier met je aanwinst gewenst!

Wilco
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten