Nieuw op het 406 coupe forum

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
andre3009
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 11 apr 2014, 12:40

Nieuw op het 406 coupe forum

Ongelezen bericht door andre3009 »

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, en zal me even voorstellen.
Ik Ben Andre en ben sinds afgelopen zaterdag weer eigenaar van een 406 coupe

8 jaar geleden was ik al in het bezit van een mooie 406 coupe 3.0, maar kreeg toen een lease auto,
Aangezien ik het een erg mooie auto blijf vinden, heb ik dus afgelopen zaterdag een blauwe 406 coupe pack 2.0 uit 2000 gekocht.
ik wil er verder niks aan veranderen, op de audio na dan.
Graag zou ik dus aux/usb ingang willen hebben, hier ben ik al mee bezig, en ik las al dat Nico een goede oplossing heeft mbt de audio installatie van JBL.
Gebruikersavatar
SanderM
Support
Berichten: 1694
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 09:58
Locatie: Assen

Re: Nieuw op het 406 coupe forum

Ongelezen bericht door SanderM »

andre3009 schreef:Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, en zal me even voorstellen.
Ik Ben Andre en ben sinds afgelopen zaterdag weer eigenaar van een 406 coupe

8 jaar geleden was ik al in het bezit van een mooie 406 coupe 3.0, maar kreeg toen een lease auto,
Aangezien ik het een erg mooie auto blijf vinden, heb ik dus afgelopen zaterdag een blauwe 406 coupe pack 2.0 uit 2000 gekocht.
ik wil er verder niks aan veranderen, op de audio na dan.
Graag zou ik dus aux/usb ingang willen hebben, hier ben ik al mee bezig, en ik las al dat Nico een goede oplossing heeft mbt de audio installatie van JBL.

Welkom :D

Je kan de aanpassing die Nico doet eventueel bij mij beluisteren.
406 coupé 3.0 V6 Pack LPI (2004) Vert Polo - "Let's poke it with the Stig"
Afbeelding
lacram
Berichten: 39
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 20:58
Locatie: Belgie (Gent)

Re: Nieuw op het 406 coupe forum

Ongelezen bericht door lacram »

Ik bevestig : de tweak van Nico is een heel mooie meerwaarde en je kan er eigenlijk niet rond als je met de clarion radio en jbl versterker opgescheept zit. Indien je er een normale radio wilt inplaatsen, moet je de ganse audiobedrading serieus aanpassen. Ik ben 100% tevreden. Ik twijfel enkel nog om de achterspeakers ook te vervangen. Heb Nico zijn focals gehoord en was serieus onder de indruk. Ofwel de meer 'budget' oplossing : Kenwood speakers...
406 coupe 3.0 V6, bouwjaar 2000, 140.000 km, D9-clarion+jbl, leder-navi-xenon (fun in het weekend)
Skoda Superb Combi 1.6 TDI DSG7 (dagelijks voertuig)
andre3009
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 11 apr 2014, 12:40

Re: Nieuw op het 406 coupe forum

Ongelezen bericht door andre3009 »

ik zie inderdaad dat er veel mensen tevreden over zijn, ik zal het binnenkort eerst eens bij Sander beluisteren, maar als ik zo de reacties zie, kan ik er inderdaad niet omheen:)
Gebruikersavatar
SanderM
Support
Berichten: 1694
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 09:58
Locatie: Assen

Re: Nieuw op het 406 coupe forum

Ongelezen bericht door SanderM »

Ik heb die van Kenwood, 75 euro incl verzenden en klinkt perfect!
406 coupé 3.0 V6 Pack LPI (2004) Vert Polo - "Let's poke it with the Stig"
Afbeelding
lacram
Berichten: 39
Lid geworden op: di 26 nov 2013, 20:58
Locatie: Belgie (Gent)

Re: Nieuw op het 406 coupe forum

Ongelezen bericht door lacram »

Dat is maar de helft van de prijs van de focals, dus een mooie deal. Ben echter niet zo te vinden voor de connects2 interface. Brengt nogal wat achtergrondruis met zich mee. Heb terug mijn cd lader aangesloten, deze heeft hier geen last van. Weet niet of andere mensen gelijkaardige ervaringen hebben.
406 coupe 3.0 V6, bouwjaar 2000, 140.000 km, D9-clarion+jbl, leder-navi-xenon (fun in het weekend)
Skoda Superb Combi 1.6 TDI DSG7 (dagelijks voertuig)
keso406
Support
Berichten: 305
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 19:28

Re: Nieuw op het 406 coupe forum

Ongelezen bericht door keso406 »

Klopt. Heb ik ook last van, het geruis. Een soort piep ruis. Ik heb achter in GTO's van JBL. 50 euro. Perfect geluid.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 10 gasten