Voorstellen

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
rkoot
Berichten: 8
Lid geworden op: do 20 sep 2012, 14:45

Voorstellen

Ongelezen bericht door rkoot »

Hallo, mijn naam is R. Koot en ik ben al enige jaren lid van het forum, bij deze stel ik mij maar even voor. Ik rij nu ruim 2 jaar rond in een zwarte 2003 V6 pack automaat op lpg met nu 215.000 kilometer. Aangezien iemand mijn voorscherm had aangereden, de achterbumber beschadigd was en ik eigenlijk bruine ipv rode bekleding wilde hebben heb ik enige tijd geleden een zwarte donor, eveneens zwart pack met bruin leer automaat open dak etc... aangeschaft. Nog voordat ik deze onderdelen kon vervangen heb ik er (zonder briefje onder de vooruit) 2 behoorlijke parkeerschades op deur en achterscherm bij 'gekregen' waarop ik heb besloten nog maximaal een jaartje door te rijden en niet meer te gaan opknappen en de donor in onderdelen te verkopen. let dus even op het forum wanneer je iets zoekt de bruin lederen bekleding is nog heel netjes (bijna geen instapschade).

nog veel fijne kilometers gewenst
fourOsix
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 28 aug 2013, 21:54

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door fourOsix »

Welkom,
Als ik brutaal mag zijn heb je straks wellicht een Bruin leren stuur te koop.

Veel veilige kilometers gewenst.
rkoot
Berichten: 8
Lid geworden op: do 20 sep 2012, 14:45

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door rkoot »

Beste,

helaas een volledig zwart stuur.
Wesje
Support
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 03 feb 2016, 16:13

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Wesje »

Welkom.

Heb je een kleine indicatie wat er zoal te koop komt? (foto's). :)
'99 406 Coupé V6 24v 194 handbak Vert Polo - Summer
'14 308 SW 1.6 BlueHDi - Daily
Gebruikersavatar
EdwinG
Support
Berichten: 265
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 14:31
Locatie: Provincie Gelderland

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EdwinG »

Welkom
meteen een vraag: Is het bruin leer voor handmatig of elektrisch verstelbare stoelen? En is het 2e fase of 1e fase leer (met de gaatjes)?
Vermoedelijk 2e fase gezien je eigen 2003-auto, dan heb je ook vast een donor 2e fase.
Rouge Lucifer 3.0 V6 Aut.(1999, D8)
Gris Hades 3.0 V6 Aut. (2001) Settant Anni #871
Bleu de Chine 3.0 V6 Aut. (2004) Break Gentry
verleden:
Coupe's: Blue Hyperion 2.2HdiF UE 1072 (12/13), Beige Solstice 2.0 (06/12), Vert Polo 2.0 (00/03)
rkoot
Berichten: 8
Lid geworden op: do 20 sep 2012, 14:45

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door rkoot »

Door drukte nu pas tijd om weer eens op het forum te kijken. Blijk ik naar aanleiding van mijn voorstellen een aantal berichten te hebben gehad. Hier heb ik (heel slordig) niet op gereageerd maar zal dit alsnog doen. Gek genoeg krijg ik geen notificaties hiervan.
rkoot
Berichten: 8
Lid geworden op: do 20 sep 2012, 14:45

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door rkoot »

EdwinG schreef:Welkom
meteen een vraag: Is het bruin leer voor handmatig of elektrisch verstelbare stoelen? En is het 2e fase of 1e fase leer (met de gaatjes)?
Vermoedelijk 2e fase gezien je eigen 2003-auto, dan heb je ook vast een donor 2e fase.
Beste Edwin het betreft fase 2 en electrische stoelen. Donor en eigen auto zijn allebei pack uitvoering uit 2003.
rkoot
Berichten: 8
Lid geworden op: do 20 sep 2012, 14:45

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door rkoot »

Wesje schreef:Welkom.

Heb je een kleine indicatie wat er zoal te koop komt? (foto's). :)
Beste Wesje,

Alles komt te koop, kan desgewenst zelf gedemonteerd worden, in oktober verloopt de schorsing en wil de auto definitief als gesloopt afmelden
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten