Even voorstellen!

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
Janneke406
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 31 jul 2017, 20:20

Even voorstellen!

Ongelezen bericht door Janneke406 »

Goedenavond! Ik ben sinds vorige week in het bezit van een 406 Coupé - 2.2-16V (2003). Ben Pininfarina fan, 'vroeger' stond er een tijd een 504 coupé voor de deur, en we hebben met het gezin zo'n beetje elke uitvoering van de 404 gehad. Bloed kruipt waar het niet gaan kan.. Ze heeft net geen 2 ton op de teller, ontvangt alleen Radio 1, moet heel erg gebalanceerd worden want tussen de 110-170 km dendert het stuur, maar verder: mijn god. Wat een heerlijke wagen.

Ik ben hier vooral omdat ik het onderhoud zelf wil doen (ok, ok, mijn vader is automonteur geweest en restaureert wagens, dus ik krijg hulp ;) ), én omdat ik heel graag wil weten hoe ik die mooie radio een beetje meekrijg met de standaard van nu. Hoop op veel gezelligheid en goede tips!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Jeroen86
Support
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 23:52
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Even voorstellen!

Ongelezen bericht door Jeroen86 »

Welkom!

Je hebt een mooie te pakken in een hele zeldzame kleur.
Zuinig op zijn!
Wesje
Support
Berichten: 210
Lid geworden op: wo 03 feb 2016, 16:13

Re: Even voorstellen!

Ongelezen bericht door Wesje »

Welkom.

Als ik mij niet vergis stond die op MP, eerst met defecte koppeling en erna met vervangen koppeling.
'99 406 Coupé V6 24v 194 handbak Vert Polo - Summer
'14 308 SW 1.6 BlueHDi - Daily
Janneke406
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 31 jul 2017, 20:20

Re: Even voorstellen!

Ongelezen bericht door Janneke406 »

Wesje schreef:Welkom.

Als ik mij niet vergis stond die op MP, eerst met defecte koppeling en erna met vervangen koppeling.
Klopt! De koppeling is inderdaad gefixt!
Gebruikersavatar
Nico den Haak
Support
Berichten: 553
Lid geworden op: do 06 aug 2009, 18:38

Re: Even voorstellen!

Ongelezen bericht door Nico den Haak »

Hoi Janneke,

Proficiat met je coupe.
De radio's hebben inmiddels erg veel last van defecte tuners, deze gaan nu aan de lopende band defect.
Vermoedelijk is dat je probleem.
Clarion levert dit onderdeel (130 Euro ex verzenden), allang niet meer, en ze waren ook best duur. Want ze moet ook gemonteerd nog worden.
Ik kan deze inmiddels in eigen werkplaats reviseren mocht je daar interesse in hebben.

Bij interesse het best even een PM.

Groet,

Nico den Haak.
Wil je fatsoenlijk geluid uit je Clarion fabrieksradio met écht dieplaag hebben, PM me dan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten