Voorstellen

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
albin
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 25 okt 2019, 09:04

Voorstellen

Ongelezen bericht door albin »

Hallo ik ben Alwin en ben voor mijzelf werkzaam in de onderdelen distributie.
Nu heb ik een vraag gekregen van een klant om koplampen voor de 406 coupe te leveren.
Valeo is gestopt met het produceren hiervan en gaat de productie niet hervatten, nu is mijn vraag hier of de koplampen van een sedan/break 406 ook in de coupe passen? Wellicht dat iemand hier met hetzelfde probleem heeft gezeten.
Met vriendelijke groet,

Alwin
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

De koplampen tussen de coupe en de andere modellen zijn wel degelijk verschillend. Er zijn nog wel een aantal onderdelen sites waar de Valeo koplampen worden aangeboden. Of dat verse koplampen zijn of oude voorraad weet ik niet.
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door RAH »

Ik zou denken dat als je in de onderdelen distributie werkzaam bent, en alleen al een plaatje van de koplamp van een Coupe vergelijkt met die van een Sedan of Break, dat toch duidelijk moet opvallen dat deze totaal verschillend zijn. Zoals Trafficbandit al aangeeft, deze zijn totaal verschillend. Het enige wat ze gemeen hebben is de H7 lamp die er in moet.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten