Aagenaam kennis te maken

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
Peut
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 04 nov 2019, 17:06

Aagenaam kennis te maken

Ongelezen bericht door Peut »

Hallo Forumleden, Mijn naam is Jaap, ruim in de 50 en nieuw op deze site. Ik heb zojuist een 2003 406 coupe gekocht van eerste eigenaar, en ik ben een een blije pup met deze mooie Peugeot. Ik heb meerde Peugeots gehad in mijn leven, 404,504, een aantal uit Frankrijk gehaald vroeger. En nu trotse eigenaar van een prachtige silvergrijze 406 C uit 2003. Ik doe het meeste onderhoud aan mijn (en die van vriendin en dochters) auto's zelf, ik ben lid van hobby garage ASK in Hilversum en dat maakt het mogelijk voordelig te blijven rijden. Denk dat ik best wat vragen heb ik de toekomst, leuk dat dit forum er is.
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Aagenaam kennis te maken

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Ha Jaap,

Van harte welkom op het forum. Goed om er iemand met wat technische kennis bij te hebben, voor de meest voorkomende mankementen zijn er op het forum wel oplossingen te vinden, en anders zijn er genoeg andere forumleden die kunnen helpen met raad. Als je een beetje handig bent en problemen zelf kan oplossen dan kan je voor minimale kosten toch in een prachtige auto rijden, dat doe ik ook al 17 jaar met een Coupe :) Veel succes met de auto en plezier op het forum.
GlennHughes
Berichten: 8
Lid geworden op: do 09 jun 2016, 16:52

Re: Aagenaam kennis te maken

Ongelezen bericht door GlennHughes »

Van harte Welkom :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten