Opnieuw voorstellen

Hier kunnen forumleden zich voorstellen. Plaats er ook een leuke foto van je coupe bij!
Plaats reactie
EdwinDB
Berichten: 2
Lid geworden op: di 04 mei 2021, 08:18

Opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door EdwinDB »

Hallo allemaal,
Mijn naam is Edwin en na jaren weer terug op de forum.
Ruim 10 jaar in de V6 Pack uit 1997 gereden, de kolder in mn kop gekregen en besloten om over te stappen op de 407 Coupe waar ik dus ontzettend veel spijt van kreeg...mooie auto...maar niet mijn ding.
Nu alweer een aantal jaartjes rondrijdend in een zeer betrouwbare,maar zo vreselijk anonieme Ford Focus, begint het toch weer te kriebelen en keer ik terug naar mn oude liefde..
Er is toch voor mij persoonlijk geen auto zo mooi als de Coupe.
Dus mn zoektocht is begonnen: opzoek naar een mooie V6.
Hopelijk is het nog net zo infornatief en gezellig als vroeger hier op de forum, maar zit denk wel goed.
Mochten en leden zijn die een knappe coupe weet ( fsse 1) dan hou ik me aanbevolen en is een pm welkom.

Groetjes... Edwin.
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1502
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Welkom terug en succes met de zoektocht. Ze worden elke dag een stukje zeldzamer maar met een beetje geluk moet het wel lukken.
EdwinDB
Berichten: 2
Lid geworden op: di 04 mei 2021, 08:18

Re: Opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door EdwinDB »

Dank je wel..
Net begonnen met zoeken, het voordeel is dat ik goed weet welke ik wil..dat scheelt...komt goed :-)
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3288
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door RAH »

Dat je goed weet wat je wil is volgens mij juist een nadeel. Na mijn 406 Coupe wist ik ook precies wat ik wilde, na meer dan 2 jaar zoeken uiteindelijk de juiste uit Duitsland moeten importeren anders had ik nu nog steeds in de 406 Coupe gereden. Er was in Nederland gewoon geen auto te vinden die aan alle eisen voldeed die ik minimaal aan de auto stelde.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Gebruikersavatar
EdwinG
Support
Berichten: 265
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 14:31
Locatie: Provincie Gelderland

Re: Opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door EdwinG »

Dag Naamgenoot! Oude liefde roest niet he?

Kun je iets meer vertellen over wat je zoekt? Geel, groen, blauw, handbak, automaat, V6 of 2.0, etc.
Vermoed dat het V6 handbak fase 1 is :-)
Rouge Lucifer 3.0 V6 Aut.(1999, D8)
Gris Hades 3.0 V6 Aut. (2001) Settant Anni #871
Bleu de Chine 3.0 V6 Aut. (2004) Break Gentry
verleden:
Coupe's: Blue Hyperion 2.2HdiF UE 1072 (12/13), Beige Solstice 2.0 (06/12), Vert Polo 2.0 (00/03)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten