chatroom

Klachten, suggesties of opmerkingen over (de werking van) dit forum. Post ze hier.
admin
Beheerder
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 03:11

Re: chatroom

Ongelezen bericht door admin »

406-Boss schreef:Het cafe is toch ook een topic met allemaal verschillende topics.
Met een chatbox of slowchat bedoel ik meer geen topics, maar meer een doorlopende slow chat waarin mensen met elkaar beppen over alles, zonder specifieke topics.

Je kunt dan elke keer een nieuwe week aanmaken, of maand, en de oude weg gooien om ruime te houden?
We hebben een geruime tijd zo`n chat functie op de frontpage gehad alleen werd hier eigenlijk geen gebruik van gemaakt.
Ik heb deze uiteindelijk weggehaald omdat er met het updaten van het forum soms conflicten ontstonden.

Ik stel voor om een poll te starten, mocht er heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel interesse zijn dan wil ik zeker de mogelijkheden onderzoeken.
Mvg Sebastiaan
Gebruikersavatar
SanderM
Support
Berichten: 1694
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 09:58
Locatie: Assen

Re: chatroom

Ongelezen bericht door SanderM »

Is wel tof.
Wellicht is het handig om bij te houden of er veel mensen tegelijk op het forum zitten, wat volgens mij niet zo is.
Een chat zou dat misschien kunenn veranderen.
406 coupé 3.0 V6 Pack LPI (2004) Vert Polo - "Let's poke it with the Stig"
Afbeelding
admin
Beheerder
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 03:11

Re: chatroom

Ongelezen bericht door admin »

406-Boss schreef:Het cafe is toch ook een topic met allemaal verschillende topics.
Met een chatbox of slowchat bedoel ik meer geen topics, maar meer een doorlopende slow chat waarin mensen met elkaar beppen over alles, zonder specifieke topics.

Je kunt dan elke keer een nieuwe week aanmaken, of maand, en de oude weg gooien om ruime te houden?
Bedoel je deze pagina?
http://peugeot405club.nl/forum/viewforum.php?f=2
406-Boss
Support
Berichten: 322
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 12:49
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Re: chatroom

Ongelezen bericht door 406-Boss »

Nee, de slow chat zie je niet als je geen account hebt.
Zal ff prive wat sturen.
406 BREAK 2.0-16v MODIFIED to 2.2-16V. Space & Powerrrrr in 1 car ! ! !
peugeot groningen
Support
Berichten: 311
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 21:23

Re: chatroom

Ongelezen bericht door peugeot groningen »

die slow chat is een goed idee. maar dan willen we geen modorators zo als bij de 405 club. ach en toch zijn het wel leuke mensen daar.
Gebruikersavatar
Jori
Support
Berichten: 1390
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:48
Locatie: Zaanstad

Re: chatroom

Ongelezen bericht door Jori »

En admins? :mrgreen:
406 coupe, 2.0 bouwjaar: 1998 motorcode: XU10J4R
admin
Beheerder
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 03:11

Re: chatroom

Ongelezen bericht door admin »

MrSandman schreef:En admins? :mrgreen:
Ik heb me erin verdiept en ik kom op het volgende> viewforum.php?f=87

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag :!:
peugeot groningen schreef:die slow chat is een goed idee. maar dan willen we geen modorators zo als bij de 405 club. ach en toch zijn het wel leuke mensen daar.
Het is bij deze moderator vrij verklaard!
De "rommel" word na 3 dagen automatisch weer opgeruimd, dus wat wil een moderator nog meer ;-)
406-Boss
Support
Berichten: 322
Lid geworden op: zo 17 okt 2010, 12:49
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Re: chatroom

Ongelezen bericht door 406-Boss »

Zo'n chatbox is lekker informeel. Lullen over alles, binnen de regels natuurlijk. Over de bloemen en de bijtjes, poliziek auto's muziek en noem het maar op zonder meteen een topic aan te maken, en lekker off topic gaan zonder probleem.
406 BREAK 2.0-16v MODIFIED to 2.2-16V. Space & Powerrrrr in 1 car ! ! !
peugeot groningen
Support
Berichten: 311
Lid geworden op: di 09 feb 2010, 21:23

Re: chatroom

Ongelezen bericht door peugeot groningen »

tja niet lullig te doen over het 405 forum. maar ik vind het knap dat die het al zolang vol houd. ik denk zelf dat dit er een beetje mee te maken heeft. zo'n week chat te maken heeft. supper gezellig aleen dat gemodoreer dat vond ik niks.
de meeste club's/fora's houden het maar ff vol en dan valt het dood ik denk toch dat zo'n chat een goed idee is. om dat te voorkomen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten