406 Coupe met motorschade

Kom je iets 406 coupe gerelateerd tegen op Ebay, Marktplaats of een andere verkoopsite? Post dit dan hier!
406coupeavdbeek
Berichten: 7
Lid geworden op: di 06 mar 2018, 23:27

406 Coupe met motorschade

Ongelezen bericht door 406coupeavdbeek »

Voor een liefhebber aangeboden mijn 406 Coupe.
Deze auto heb ik gekocht in 2000, door de komst van een baby, ingeruild voor een Volvo S60. Totdat de coupe weer te koop kwam in 2015, maar wel met motorschade, er was met de auto door hoog water gereden, er kwam water in de motor en 1 drijfstang kwam door waterslag naar buiten! Ik kon het niet laten om de auto weer te kopen, en heb er een gebruikte motor in gezet, toen gelijk het volgende vervangen: koppelingset, distributie set, remschijven voor met remblokken, remklauw rechts achter, veerpootlagers en veren voor, radiateur met thermostaat, condensor, dynamo en startmotor gereviseerd, bestuurdersstoel heb ik in de rugleuning van een nieuwe stukje leer voorzien. Vorige week is door de vorst de carterventilatie bevroren, onder het rijden is de olie door de peilstok geblazen, motor heeft 1 minuut zonder olie gelopen en ging uit. Toen naar de werkplaats gesleept, en daar nieuwe olie erin, gestart, en de motor liep weer, maar bij iets gasgeven hoor je de drijfstanglagers, je hoort een licht nokkelen onderin carter. Ik baal erg van dit gebeuren! Net de auto klaar en nu dit!

Omdat ik net een ander huis heb gekocht, en dus daar veel opknap werk heb te doen, ontbreek mij de tijd om deze auto weer klaar te maken, en wil hem graag verkopen aan een liefhebber, die wel de tijd heeft, maar ook het een goede basis vind om er mee verder te gaan, omdat ik er veel aangedaan heb.

Optisch heeft de auto op de motorkap 2 restyl deukjes, spatbordrand rechtsvoor iets lak eraf, blanke lak van de spiegels is niet mooi, achterbumper heeft bij demper een gat.

Graag hoor ik of er iemnad is die deze auto wil kopen, zodat hij toch bij een liefhebber blijft.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten