Mijn naam is Andre en ik ben in het bezit van een 406 coupe 2,2 benzine uit 2003.
Ik vindt het leuk om zelf aan de auto te sleutelen en zodoende de Peugeot rijdend te houden.
Daarom ook mijn aanmelding op het forum zodat we elkaar kunnen helpen met problemen die we tegen komen bij de 406.
Gr. Andre.
even voorstellen
Re: even voorstellen
mijn naam is pieter en ik woon in omgeving Groningen, ik heb recent een Coupe uit 2003 gekocht met een 2.2 3FZ in de kleur Rouge lucifer.
ik doe voornamelijk alles zelf aan auto's en hoop hier op dit forum nog het een en ander bij te leren of te vragen.
beetje info over de Coupe: opties zijn dakraam, navigatie, en er zit een spoiler op lijkt mij dat het origineel is maar dat weten de kenners vast en zeker, ik heb hem gekocht met nogal wat werk, maar de carrosserie was nog in zon goede staat met bijna geen blanke lak schade dat ik hem niet kon laten staan, de plannen voor nu zijn dakraam vervangen die is helaas defect, en een lederen interieur plaatsen die moet ik overigens nog wel ombouwen van elektrisch naar handmatig, en de hemel opnieuw bekleden.
met vriendelijke groet,
Pieter
oeps het ging niet helemaal goed bericht had hier niet moeten staan excuses.
ik doe voornamelijk alles zelf aan auto's en hoop hier op dit forum nog het een en ander bij te leren of te vragen.
beetje info over de Coupe: opties zijn dakraam, navigatie, en er zit een spoiler op lijkt mij dat het origineel is maar dat weten de kenners vast en zeker, ik heb hem gekocht met nogal wat werk, maar de carrosserie was nog in zon goede staat met bijna geen blanke lak schade dat ik hem niet kon laten staan, de plannen voor nu zijn dakraam vervangen die is helaas defect, en een lederen interieur plaatsen die moet ik overigens nog wel ombouwen van elektrisch naar handmatig, en de hemel opnieuw bekleden.
met vriendelijke groet,
Pieter
oeps het ging niet helemaal goed bericht had hier niet moeten staan excuses.
- bart-peugeot
- Support