Aankoopadvies tankpas

Hier kun je over van alles praten wat niet aan de coupe gerelateerd is.
Plaats reactie
rosalietideman89
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 24 mei 2023, 09:18

Aankoopadvies tankpas

Ongelezen bericht door rosalietideman89 »

Hallo mede Peugeot liefhebbers.

Binnenkort ga ik weer op vakantie en natuurlijk ga ik met mijn Peugeot. Genoeg ruimte voor mij en mijn vriend. Prop vol, maar het gaat leuk worden (hoop ik). Ik zit te denken aan een tankpas voor mijn auto. (Uiteraard voor als ik weer in Nederland ben). Ik heb al meerdere artikels gelezen en informatie opgezocht, maar ik vroeg me eigenlijk nog af wat jullie voorstellen. Zijn er mensen die hun ervaring willen delen met tankpassen? Dan hoor ik dat graag. Ik zat op dit moment te denken aan de eerste optie ---> https://top-x.nl/beste-tankpas/ . Heeft er iemand misschien de eerste optie al eens geprobeerd? Ik hoor het graag. :D ;)
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3289
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Aankoopadvies tankpas

Ongelezen bericht door RAH »

Ik zie (voor privé gebruik) het voordeel van een tankpas niet. Ik heb een pas waar ik overal mee kan tanken, mijn pinpas. Daarnaast altijd contant geld bij me voor het geval niet gepind kan worden. Als je prijs stelt op bijvoorbeeld een BTW factuur die je makkelijk in je boekhouding kan verwerken dan is het wat anders. Maar privé zou ik geen tankpas nemen.
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
TrafficBandit
Beheerder
Berichten: 1504
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 12:15

Re: Aankoopadvies tankpas

Ongelezen bericht door TrafficBandit »

Ik heb een Shell tankpas die alleen in Nederland gebruikt kan worden en alleen bij Shell. Dat is een beperking maar daar staat tegenover dat ik via de pas 20% korting krijg op de pomp prijs en dat is het me wel waard. Het werkt verder identiek aan een bankpas met pincode, alleen onder de streep een stuk goedkoper dus.

Helaas kan je de pas die ik heb alleen onder hele specifieke voorwaarden krijgen en is hij niet beschikbaar voor voor iedereen die er interesse in heeft, dus daar heb je weinig aan.
Gebruikersavatar
RAH
Support
Berichten: 3289
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 18:29
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Aankoopadvies tankpas

Ongelezen bericht door RAH »

20% korting op de pomp prijs? Dat is niet misselijk. Kan je het beste op benzine gaan rijden, levert het wat korting betreft nog meer op. :lol:
BMW 330xD Coupe High Executive (E92)
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDiF PACK (D9 Full MUX) (verkocht na bijna 9 jaar, eindstand teller 614.040 km)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast